پسر جوانی که در جریان نزاع شبانه در پارک پسر جوانی را به قتل رسانده بود، یک ساعت پس از قتل تسلیم شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۱۵
قاتل پشیمان خود را تسلیم کرد

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 21 و 30 دقیقه جمعه دو پسر جوان هراسان در تماس با پلیس از مرگ دوستشان به نام یوسف در آلاچیق پارکی در خیابان شیخ بهایی خبر دادند. با حضور ماموران در پارک در تقاطع بزرگراه حکیم و خیابان شیخ بهایی، آنها با جسد پسری 28 ساله که با اصابت ضربه چاقو به قلبش به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور آنها در صحنه جنایت، تحقیقات از دوستان مقتول آغاز شد.

پسر 19 ساله در بازجویی‌ها گفت: همراه مقتول و یکی دیگر از دوستانم با خودرو مشغول تفریح بودیم که یوسف از ما خواست برای رفتن به دستشویی مقابل پارک توقف کنیم. دقایقی بعد از توقف متوجه سر و صدا شدیم. وقتی به پارک رفتیم در آلاچیق با جسد غرق خون دوستم روبه‌رو شدیم.

با بازداشت دو دوست مقتول و انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت آغاز شد.

در حالی که یک ساعت از وقوع قتل می‌گذشت، پسری 26 ساله با مراجعه به کلانتری یوسف‌آباد، خود را عامل جنایت در پارک معرفی و خود را تسلیم پلیس کرد.

روز گذشته با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی، او با قبول اتهام قتل یوسف در تشریح جنایت گفت: اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور هستم و سه روز قبل برای ترمیم دندان‌هایم به خانه خواهرم در تهران آمدم. پسر خواهرم همراه دوستانش مرا به پارک برد. در آلاچیق پارک مشغول تفریح بودیم که پسری ناشناس وارد آنجا شد و ضربه‌ای به پسر خواهرم زد. او حالت طبیعی نداشت به همین خاطر با او درگیر شدم و در یک لحظه با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به قلب پسر ناشناس زدم و به خانه خواهرم رفتیم. هنوز یک ساعت از ارتکاب جنایت نگذشته بود که عذاب وجدان سراغم آمد و تصمیم گرفتم خود را به پلیس معرفی کنم. من برای دفاع از پسر خواهرم با پسر ناشناس درگیر شدم و قصد کشتن او را نداشتم. با اعترافات عامل جنایت، او برای انجام تحقیقات بیشتر از سوی بازپرس جنایی بازداشت شد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها