جام جم ورزشی: مراسم اکران فیلم مستند کریستیانو رونالدو با حضور چهره های بزرگ فوتبال در لندن برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۴
آشتی بزرگ آقای خاص و کریس رونالدو در لندن +تصاویر

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، فیلم پر سر و صدای مستند کریستیانو رونالدو بالاخره اکران شد. رونالدو که اخیرا با تیمش رئال مادرید در لالیگا شکست را تجربه کرده است به همراه خانواده اش به انگلیس سفر کرد تا در مراسم فیلم خود حضور پیدا کند.

در مراسم اکران فیلم رونالدو چهره های شاخص متعددی حضور داشتند که الکس فرگوسن یکی از آنها بود. کارلو آنچلوتی سرمربی سابق رئال مادرید هم در این مراسم شرکت کرد اما حضور خوزه مورینیو که پیش از این اختلاف شدیدی با رونالدو داشت در این مراسم توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این نشان می دهد روابط این مربی و بازیکن پرتغالی تا حد زیادی بهبود یافته است

ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره این سوال که آیا این احتمال وجود دارد بار دیگر زیر نظر مورینیو کار کند، اظهار کرد: دوباره با مورینیو کار کنم؟ چرا که نه، این احتمال وجود دارد.

او درباره آینده خود و قراردادش با رئال مادرید گفت: با رئال دو سال دیگر قرارداد دارم و بازیکن این باشگاه هستم اما کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. از شکست برابر سویا بسیار ناراحت شدم. البته باید بگویم اکنون بسیار خوشحال هستم زیرا یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را تجربه می‌کنم.

در ادامه تصاویری از حضور مورینیو و دیگر چهره های سرشناس فوتبالی در مراسم اکران فیلم مستند کریس رونالدو را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها