جام جم ورزشی: یک کتاب زندگینامه از کریستیانو رونالدو فاش کرد که خوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو یک بار تا آستانه کتک کاری پیش رفتند.
کد خبر: ۸۵۲۵۵۵
روزی که نزدیک بود مورینیو و رونالدو کتک کاری کنند

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، اخیرا کتابی درباره زندگی کریستیانو رونالدو به نام «بیوگرافی رونالدو» چاپ شده است که برخی از زوایای زندگی فوتبال این ستاره برجسته پرتغالی را فاش می کند. یکی از مهم ترین مواردی که در این کتاب فاش شده است به دعوای شدید او با خوزه مورینیو سرمربی اسبق رئال مادرید برمی گردد.

به گزارش دیلی تلگراف ، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در فصل 13-2012 به اوج خود رسیده بود، بازی که رئال‌مادرید با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بود و آقای خاص با فریاد و حالتی عصبانی از مهاجم پرتغالی خودش خواست که در چند دقیقه پایانی بازی برگردد و به تیمش در کارهای دفاعی کمک کند. این داد و فریادها ناراحتی شدید رونالدو را در پی داشت و باعث شد تا تصمیم بگیرد پس از پایان بازی به سرمربی تیمش اعتراض کند.

پس از سوت پایان بازی رونالدو در رختکن جلوی مورینیو را می‌گیرد و به او می‌گوید: پس از این همه کاری که من برای تو انجام دادم، باید اینطور با من رفتار می‌کردی؟ چطور جرأت می‌کنی اینطور با من صحبت کنی!

مورینیو هم در پاسخمی‌گوید: من آن حرف‌ها را به خاطر تیم زدم، چون تیم نیاز به حضور تو در خط دفاعی داشت.

این دو پیش از اینکه به مشاجره خود ادامه بدهند و حتی تا آستانه دست به یقه شدن هم پیش می روند اما در نهایت پا درمیانی اطراف باعث می شود تا به قائله خاتمه بدهند.

رونالدو و مورینیو پس از آن هرگز ارتباط خوبی با یکدیگر پیدا نکردند و هر چند وقت یکبار صحبت هایی علیه یکدیگر در رسانه ها انجام دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها