احمد پورمخبر در سینما و تلویزیون به معنای واقعی کلمه نقش بازی نمی‌کند. او ویژگی‌های خودش را جلوی دوربین می‌آورد و هر بار یک تیپ مشخص را تکرار می‌کند. تیپ یک پیرمرد بانشاط و سرزنده که با جوان‌ترها رفاقت دارد و اطرافیانش را خوشحال می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۶

این پیرمرد زنده‌دل صدای خوبی دارد و گاهی در مجالس و محافل ترانه‌های قدیمی هم می‌خواند. در فیلم «سلام بر عشق» به کارگردانی اصغر نعیمی، وقتی امین حیایی در مجلس عروسی ترانه‌های غمگین می‌خواند، احمد پورمخبر جایگزینش شد و با ترانه‌های شادی که خواند مجلس را زیر و رو کرد.

همان‌طور که گفته شد پورمخبر روحیه جوانی دارد و در فیلم‌هایش از اصطلاحات امروزی استفاده می‌کند؛ اصطلاحاتی شبیه «خودتو عشقه، مرامتو عشقه» و «دمت گرم» را زیاد از زبان او شنیده‌ایم. پورمخبر با سریال‌های رضا عطاران طعم بازیگری در تلویزیون را چشید. اولین سریالش «متهم گریخت» نام دارد که حتما ماجرای نحوه حضورش در آن سریال را می‌دانید. پسر پورمخبر برای تست بازیگری نزد رضا عطاران رفته؛ اما این کارگردان باهوش تیپ پدر را بیشتر از پسر پسندیده و او را انتخاب کرده است. پورمخبر بعدها در چند فیلم سینمایی مثل خروس جنگی و توفیق اجباری هم در کنار عطاران بازی کرد.

آخرین فیلمی که از او دیدیم اخراجی‌ها 3 بود که نقش کوتاهی در این فیلم داشت. این روزها در سینما و تلویزیون کم‌کار شده و وقتش را با استراحت و اینترنت‌بازی می‌گذراند. پورمخبر در کنار هنرمندان سینما و موسیقی عکس یادگاری می‌گیرد و این عکس‌ها را روی صفحه اینستاگرامش می‌گذارد. اگر به این صفحه مراجعه کنید عکس او را در کنار بهنوش بختیاری، رضا عطاران، الناز شاکردوست، مجید اخشابی، مهدی مدرس و... خواهید دید. او در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش عکسی از مراسم آشتی‌کنان علی ضیا و پرویز مظلومی را منتشر کرده و نوشته: «خوشحالم که امروز این سوء‌تفاهم حل شد.»

او بعضی وقت‌ها مسابقه هم برگزار می‌کند. یعنی عکسی از خودش می‌گذارد و از بقیه می‌پرسد این عکس مربوط به کدام فیلم است؟

103 نفر عکس‌های پورمخبر را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. طرفدارانش در کامنت‌هایی که می‌گذارند او را با عنوان «عمو» خطاب می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها