3 نفر از جمله دو دانش‌آموز زخمی شدند

تیراندازی دختر نوجوان در آمریکا (+تصاویر)

در ادامه تیراندازی های معمول در آمریکا، شلیک یک مهاجم مسلح به روی شهروندان یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۶
3 کشته و زخمی در تیراندازی در نیوجرسی آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، یک مهاجم سوار بر خودرو در ایالت نیوجرسی آمریکا به یک عابر پیاده ۲۴ ساله، دختر بچه ۶ ساله و یک زن در شهر «پلین فیلد» شلیک کرد.

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که در اثر این تیراندازی، مردی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از انتقال به بیمارستان دانشگاه «روبرت وود» جان خود را از دست داد.

سخنگوی دادستانی ایالت نیوجرسی اعلام کرد: در این تیراندازی، کودک ۶ ساله ای که از ناحیه پا هدف تیراندازی قرار گرفته بود، به بیمارستان انتقال یافت و مجروح دیگر نیز در محل حادثه تحت درمان قرار گرفت.

فرد مسلح موفق به فرار شد و پلیس با محاصره محل حادثه از آغاز تحقیقات پیرامون این حادثه خبر داد.

از انگیزه ضارب تا کنون خبری منتشر نشده است.

در حالی که موضوع کنترل سلاح در آمریکا یکی از مهمترین موارد مورد بحث جامعه بوده و حتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نیز در این رابطه صحبت می کنند اما با این وجود همچنان سلاح گرم در این کشور به راحتی در دسترس است و هر روزه گزارش های متعددی درباره وقوع تیراندازی و کشته و زخمی شدن افراد مختلف در نتیجه این تیراندازی ها منتشر می شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا موجب شده تا در اغلب جرم هایی که در این کشور رخ می دهد اسلحه وجود داشته باشد و همین موجب شده تا هر روزه تعداد قابل توجهی از شهروندان آمریکایی در نتیجه تیراندازی کشته و یا زخمی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها