جام جم ورزشی: خبرگزاری آبزرواتور فرانسه مکالمه تلفنی بین کریم بنزما و دوستش منتشر کرده که ممکن است به بنزما در پرونده اخاذی اش از والبوئنا کمک کند.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۵
انتشار مکالمه تلفنی به نفع بنزما

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، بنزما درچند روز اخیر متهم به اخاذی از والبوئنا بر سر یک فیلم غیراخلاقی شده است. او یک شب در بازداشت سپری کرد و قرار است پلیس تحقیقات بیشتری در این پرونده انجام دهد. ولی آبزرواتور مکالماتی بین بنزما و دوستش منتشر کرد که طی آن، بنزما به دوستش می‌گوید که از والبوئنا خواسته به خواسته های اخاذان توجهی نکند.

بنزما: به او (والبوئنا) گفتم که به مطبوعات هیچ اهمیتی نده.... اگر موضوع مطبوعات بودند و تو به خانواده ات هم اطلاع دادی و اهمیتی نمی‌دهی، پس اهمیتی ندارد حتی اگر فیلم هم منتشر شود.

دوست بنزما: البته ... حتی اگر من هم بودم همین را می‌گفتم.

بنزما: اینجاییم که موضوع را با او حل کنیم. اگر نخواهد این کار را کند و به خواسته های آنها پاسخ مثبت دهد، با آدم‌های نامناسبی سر و کله خواهد زد !

در این مکالمه به نظر می‌آید که بنزما از والبوئنا در این موضوع حمایت کرده و گفته که به خواسته اخاذان توجهی نداشته باشد. این مکالمه البته تایید می‌کند که بنزما در این پرونده نقش داشته ولی همچنین تایید می‌کند که او همکاری با اخاذان نداشته است و می‌تواند در دادگاه به کمک مهاجم فرانسوی بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها