جام جم ورزشی: کریم بنزما هنوز در بازداشت به سر می برد. او به همین زودی ها نفس راحتی نخواهد کشید.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۲
شوک بزرگ به رئال مادرید با رسوایی بی سابقه یک ستاره

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، کریم بنزما در هفته ای که گذشته به دلیل اتهاماتش در مورد باج خواهی و اخاذی از والبوئنا هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه به پاریس فراخوانده شد. او خود را به پلیس فرانسه معرفی و بلافاصله نیز دستگیر و زندانی شد. وی متهم است به دلیل یک فیلم غیر اخلاقی هم تیمی خود را تحت فشار گذاشته است.

او در دادگاه محلی نیز حضور یافته است. بنزما تایید کرده که در باج خواهی از والبوئنا(بازیکن لیون) نقش یک واسطه را بازی کرده؛ با این حال هنوز مشخص نیست که جرم او در دادگاه و از سوی قاضی به رسمیت شناخته شود. این قاضی است که به زودی مشخص خواهد کرد که کریم بنزما تا چه اندازه در این پرونده مقصر است.
به گزارش تلویزیون "BFMTV" بنزما اعتراف کرده است که در تمرین تیم ملی فرانسه به تاریخ 5 اکتبر، با والبوئنا در مورد فیلم غیراخلاقی وی صحبت کرده اما این صحبتی دوستانه بوده است. حال تلاش پلیس در این است که مشخص کند این صحبت یک صحبت دوستانه بوده یا با هدف تحت فشار گذاشتن والبوئنا.

به ادعای منابع فرانسوی، احتمال ضبط پاسپورت بنزما وجود دارد و او بدین ترتیب قادر به ترک فرانسه نخواهد بود. در صورت محکوم شدن، ممکن است بین سه تا پنج سال زندان نیز نصیب ستاره رئال مادرید شود.

این بزرگ ترین شوک ممکن به رئال مادرید و تیم ملی فرانسه خواهد بود. این ننگ بزرگ تا مدت ها از دامان رئال مادرید و تیم ملی فرانسه پاک نخواهد شد اما اوضاع برای کریم بنزما به مراتب بدتر خواهد بود. ستاره ای که در اوج قرار دارد و ممکن است این اتفاق به درخشش وی برای همیشه پایان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها