عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد:

ایران نمی‌تواند از گوام به فیفا شکایت کند

فدراسیون فوتبال از فدراسیون گوام برای همکاری نکردن در صدور روادید برای همه بازیکنان تیم ملی شکایت کرده است چرا که روادید سعید عزت‌اللهی و سردارآزمون صادر نشده و به احتمال زیاد این دو نمی‌توانند تیم ملی را در سفر به گوام همراهی کنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۱

مشکل سردارآزمون و عزت‌اللهی به این خاطر است که آنها از سفارت گوام در روسیه اقدام به گرفتن روادید این کشور کرده‌اند و دیگر بازیکنان تیم ملی از سفارت گوام در امارات. سردار آزمون و عزت‌اللهی امیدوارند تا دوشنبه آینده بتوانند مشکل خود را برای دریافت روادید حل کنند.

سقوط چهار پله‌ای تیم ملی

جدیدتریــن رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان امروز از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۶۵۱ امتیاز و با چهار پله سقوط در رده ۴۳ دنیا قرار گرفت. پیش از این ایران در رده سی و نهم قرار داشت.

با این حال ایران همچنان در صدر کشورهای آسیایی قرار دارد. کره‌جنوبی و ژاپن هرکدام با پنج پله صعود در رده‌های 48 و 50 دنیا (دوم و سوم آسیا) قرار دارند. استرالیا و امارات هم در رده‌های ۶۰ و ۶۷ دنیا جای گرفته‌اند. در رده‌بندی کلی، تیم ملی بلژیک با دو پله صعود در رده اول قرار دارد و جای آرژانتین را با ۱۴۴۰ امتیاز گرفت. تیم‌های آلمان، آرژانتین، پرتغال، شیلی، اسپانیا، کلمبیا، برزیل، انگلستان و اتریـش در رده‌های دوم تا دهم قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها