صهیونیست های هاروارد و مایکروسافت:

ما صهیونیستیم اما اسرائیل را تحریم می کنیم

جنگ زرگری است یا واقعا در لانه مورچه ها آب افتاده است ؟! کسی نمی داند اما به هر حال عجیب است که دو تن از صهیونیست های معروف دنیا پیشنهاد کرده اند اسرائیل تحریم شود.
کد خبر: ۸۴۹۳۹۷
ما صهیونیستیم اما اسرائیل را تحریم می کنیم

به گزارش جام جم آنلاین، استیون لویتسکی استاد صهیونیست دانشگاه هاروارد و گلن ویل ، صهیونیستی که از چهره های اصلی شرکت میکروسافت است، در گفتگویی با واشنگتن‌پست اعلام کردند تنها راه مصالحه آمیز برای ایجاد فضایی دموکراتیک در اسرائیل،‌ تحریم این رژیم است. این دو نفر گفته‌اند اسرائیل باید به فلسطینی‌ها، حق شهروندی بدهد!

این صهیونیست‌های ساکن آمریکا، برای تحریم از اصطلاح "بایکوت" استفاده کرده‌اند که هم تحریم های سیاسی - اقتصادی و هم قوانینی برای کاهش سرمایه گذاری در سرزمین های اشغالی را در بر می گیرد. لویتسکی و ویل می گویند طرفدار مبارزات فلسطینی ها نیستند بلکه هدف واقعی شان از این پیشنهاد، دموکراتیک کردن چهره اسرائیل است.

لویتسکی 47 ساله که در هاروارد علوم سیاسی درس می دهد و ویل 30 ساله که اکنون مشغول تدریس اقتصاد در دانشگاه شیکاگو است،‌ اعتقاد دارند با گذشت نیم قرن از جنگ شش روزه، چهره رژیم اسرائیل در دنیا به عنوان رژیمی دیکتاتور مآب و زورگو شناخته شده است.

دو صهیونیست معروف بر این باورند که هرچند بیش از سه دهه از اشغال کرانه باختری می گذرد و جمعیت صهیونیست های این منطقه اشغالی از 12 هزار نفر به 389 هزار نفر ، رسیده است تلاش فلسطینی ها برای بازپس گیری آن ، اسرائیلی‌ها را بدنام کرده است و حالا برخی صهیونیست های آمریکایی نگرانند که این لقمه بزرگ در گلوی اسرائیل سرانجام خفه اش کند.

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها