صهیونیست های هاروارد و مایکروسافت:

ما صهیونیستیم اما اسرائیل را تحریم می کنیم

جنایات صهیونیستی در حاشیه اختلاف در جهان اسلام

ریشه شکل‌گیری حکومت آل‌سعود براساس مبانی ای است که استعمار در خاور میانه تعریف کرده و با ایجاد شکاف در جهان اسلام بین تفکرات اسلامی اختلاف انداخته‌اند که به مرور زمان، این اختلافات خود را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۴۶۶۱۵
جنایات صهیونیستی در حاشیه اختلاف در جهان اسلام

وقتی آل‌سعود گروه داعش و طالبان را تشکیل می‌دهد و از گروه‌های تروریستی و افراطی‌گری حمایت می‌کند، نشان می‌دهد مبانی رفتاری‌اش بر بازی استعمار در خاورمیانه تکیه دارد.

آمریکا و غرب برای حاکمیت بر خاورمیانه و سلطه بر منابع نفتی منطقه باید تفرقه بیندازند تا حکومت کنند و بر این اساس ایده موازنه‌سازی را در خاورمیانه دنبال می‌کنند و عربستان را در مقابل ایران قرار می‌دهند تا اتحادی صورت نگیرد و این کشورها به غارت نفتی خود ادامه دهند.

تفرقه غرب تا حدی است که یک روز اختلاف مرزی، روز دیگر اختلاف در خلیج فارس بر سر جزایر سه‌گانه و پس از آن حوادث مکه را به عامل تفرقه تبدیل می‌کنند تا در سایه آن صهیونیست‌ها فربه شوند وسود خود را ببرند؛ در حالی که اگر عربستان و ایران اختلاف خود را کنار بگذارند و رفتار خصمانه‌ای نداشته باشند، اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد. واقعیت این است که در کنار اختلاف موجود است که رژیم جعلی صهیونیستی می‌تواند به جهان اسلام صدمه وارد کند.

حسین نقوی حسینی‌

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها