فرماندار و رئیس کارگروه خانواده و بانوان شهرستان سمنان از کاهش 36 درصدی طلاق در مرکز استان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۳۰۴
کاهش 36 درصدی طلاق در سمنان

فرماندار سمنان ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) و فرارسیدن محرم یکی از مهمترین وظایف کارگروه خانواده و بانوان را شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزههای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی بانوان عنوان و از اعضای کارگروه خواست نهایت اهتمام خود را در حل معضلات و به ویژه اسیبهای اجتماعی حوزه بانوان بکار گیرند.

سید عباس دانایی با بیان اینکه بی‌توجهی به بنیان خانواده، اصلی‌ترین سرمنشاء مشکلات و بحران های اجتماعی است خواستار ورود جدی دستگاه‌های متولی در شناسایی نقاط ضعف و قوت بنیان خانواده شد.

وی با اشاره به اینکه بانوان می‌توانند نقش مهمی در تحقق حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی داشته باشند، افزود: باید حمایت و پشتیبانی بیشتری از بانوان شده و بسترهای لازم برای استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان کارآفرین صورت گیرد.

دانایی با اشاره به کاهش 36درصدی طلاق در شش ماه نخست امسال نسبت به سال 93 گفت: اجرای برنامه‌ها و طرح های فرهنگی ‌ویژه خانواده‌ها و به ویژه بانوان مستلزم همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی و آحاد مردم جامعه است.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها