جام جم ورزشی: مغرور ، باهوش، خوش تیپ ، تا حدودی دمدمی مزاج اما دل نازک. این کلمات و این عبارات می تواند تنها بخشی از توصیفات کریستیانو رونالدو باشد.
کد خبر: ۸۴۶۵۲۷
بحران های خانوادگی آقای کریس رونالدو

گروه ورزشی جام جم آنلاین ، رونالدو که در تمام سال های اخیر رقابتی تنگاتنگ با لیونل مسی داشته گاهی از او عقب می افتد و گاهی جلوتر. رونالدو به احتمال فراوان هرگز نمی تواند رکورد گلزنی لیونل مسی را در لالیگا بشکند. لیونل مسی در صدر است و رونالدو بیش از 200 گل از او عقب تر است. حداقل چهار فصل لازم تا رونالدو بتواند به مسی برسد به این شرط که مسی فوتبال را کنار بگذارد! اما با این حال نابغه پرتغالی رئال مادرید حداقل اکنون می تواند به این فخر بفروشد که از مسی محبوب تر است. اما آیا واقعا چنین است؟ طرفداران کریستیانو رونالدو در فضای مجازی نشان می دهد این ادعا بیراه نیست. اما رونالدو هر چقدر هم که محبوب باشد به اندازه مسی نمی تواند در زندگی بیرون از دنیای فوتبال روزهای موفقی و با ثباتی داشته باشد. در حالی که لیونل مسی که سه سال از رونالدو کوچک تر است ماه پیش تولد دومین پسرش را در کنار همسرش جشن گرفت ازدواج کردن رونالدو و اینکه چه کسی زن بعدی زندگی او خواهد بود گاهی اوقات سوژه طنز رسانه ها می شود.

این رونالدوی بی ثبات

رونالدو در زندگی شخصی خود هرگز ثبات نداشته است. هدف او در زمین مسابقه کاملا مشخص است اما هرگز نمی توان متوجه شد که او در زندگی شخصی خود چه هدفی دارد. وقتی دو سال پیش شایعه شد که او به نامزد روسی خود رسما پیشنهاد ازدواج داده به سرعت این خبر پراکنده شد که مراسم ازدواج او در مادیرای پرتغال برگزار خواهد شد و یکی از بزرگ ترین و باشکوه ترین ازدواج های صد سال اخیر دنیا خواهد بود اما این اتفاق نیفتاد و این زوج پرتغالی و روسی در ابتدای سال 2015 از یکدیگر جدا شدند.

رونالدو پیش از آن تجارب ناموفق دیگری در نامزدی داشت. زمانی که در انگلیس بود و در منچستریونایتد بازی می کرد صحبت از ازدواج او با "جما رز" بر سر زبان ها بود اما هنگامی که رونالدو با یک قرارداد نجومی راه رئال مادرید را در پیش گرفت نامزد خود را همانند پیراهن باشگاهش عوض کرد! بسیاری ناثباتی شخصیت رونالدو را مورد نکوهش قرار دادند، بازیکنی که قید و بند خاصی ندارد و وقتی پیراهن باشگاه خود را عوض می کند و به کشور دیگری می رود در زندگی شخصی خود نیز تغییرات قابل ملاحظه ای به وجود می آورد. اما وقتی رونالدو پای ثابتی در برنامه خیریه و کمک به نیازمندان به خصوص کودکان بیمار دارد مساله "عدم ثبات شخصیت" وی زیر سوال می رود. رونالدو خیلی متناقض است.

اما بزرگ ترین بحران رونالدو مواردی که بر شمردیم نیست. اهمیتی ندارد که او در آینده ازدواج خواهد کرد و یا نه. اهمیتی هم ندارد او در آینده باز هم توپ طلا را می برد یا خیر و یا اینکه چند رکورد دیگر می زند. او یک بحران خانوادگی بزرگ و قابل توجه دارد. پسرش کریستیانو جونیور که پنج ساله است. راستی کسی هنوز می داند مادر پسر این کجاست؟

یک معامله 10 میلیون پوندی

زمانی که "کریستیانو جونیور" را به دنیا آورد تنها 20 سال داشت. او اکنون شب ها با گریه می خواهد و آرزو دارد که یک بار دیگر پسر خود را ببیند، پسری که او را با 10 میلیون پوند به رونالدو فروخت.

کریستیانو جونیور در سال 2010 به دنیا آمد. هیچکس از هویت مادر پسر کریستیانو رونالدو خبر نداشت. ابتدا این دختر که گفته می شود بریتانیایی است(برخی از رسانه ها او را آمریکایی می دانند) اجازه نمی داد رونالدو پسرش را ببینید. او از اینکه کریستیانو رونالدو اینقدر راحت او را رها کرد و به سراغ دختر دیگری رفت بسیار ناراحت بود بنابراین از ملاقات پدر با پسر جلوگیری می کرد. اما این وضعیت تا زمانی ادامه داشت که ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با یک پیشنهاد وسوسه کننده از راه رسید. او به مادر پسرش پیشنهاد داد با دریافت 10 میلیون پوند پسرش را به او تحویل بدهد، البته به این شرط که هرگز دیگر سراغی از نوزاد نگیرد و البته هویتش را هم فاش نکند. او قبول کرد و تا امروز بر روی قول خود باقی ماند اما به شدت افسرده و دلتنگ پسرش است. می خواهد تمام 10 میلیون پوند را پس بدهد تا یک بار دیگر فرزندش را در آغوش بکشد، موضوعی که رونالدو آن را قبول نمی کند.

بحرانی که نزدیک است

خودخواهی رونالدو در این زمینه باعث شده است تا محبوبیتش گاهی اوقات کمرنگ شود. موضوع مادر پسر رونالدو و این موضوع که ستاره پرتغالی رئال مادرید اجازه نمی دهد او فرزندش را ببینید باعث انتقادهای زیادی از او می شود و هر چند وقت یکبار در رسانه ها مطرح می شود. از سویی کریس برای پاسخ به سوال های پسرش که هر چند وقت یکبار می پرسد مادرش کجاست دم دستی ترین پاسخ را دارد : «او به مسافرت رفته است». مدتی بعد خواهر رونالدو دروغ دیگری به جونیور کوچک گفت: «مادرت مرده است!». اما کریستیانو جونیور روزی حقیقت را خواهد فهمید، روزی که دیگر می داند پدر و مادرش او را با 10 میلیون پوند معامله کرده اند.

تلاش های مادر ناشناخته کریستیانو جونیور یک بحران جدی برای ستاره رئال مادرید است. رونالدو می تواند بر اساس قراردادی که بین او و مادر پسرش امضا شده برای همیشه حضانت را از آن خود کند اما هرگز نمی تواند از ملاقات آنها جلوگیری کند. شاید اگر مادر این پسر کمی سمج تر بود تا امروز حاشیه های کمرشکنی برای رونالدو در رسانه های مختلف اروپا به وجود آمده بود. این یک بحران جدی برای رونالدو است. بحرانی که قطعا یک روز با آن روبرو خواهد شد اما انگار اکنون از آن می ترسد و نمی خواهد این اتفاق بیفتد.

راه طولانی برای رونالدو

کریستیانو رونالدو در زندگی شخصی خود اصلا ستاره نیست، بر خلاف چیزی که درون زمین همه آن را مشاهده می کنند. او راهی طولانی برای تبدیل شدن به یک مرد خانواده دارد. رسانه ها همیشه از مادر ناشناخته پسر او می گویند و حتی روزی که هم هویت او فاش شد دست از سر او برنمی دارند و اوضاع حتی بدتر می شود. ستاره بودن در میدان برای رونالدو کافی نیست. او باید در زندگی شخصی خود هم یک ستاره باشد چیزی که هرگز از پس آن برنیامده است. کریس در دنیای خصوصی خود روی نیمکت ذخیره ها نشسته است!

منبع: ساندی ورلد / هیلدا حسینی خواه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها