رونمایی از دومین دکل نفتی گمشده

به‌دنبال خبرساز شدن گم شدن یک دکل نفتی خریداری شده توسط ایران، دیروز وزیر نفت از ارسال پرونده دومین دکل نفتی مفقود شده به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۲۴۹

به گزارش به پایگاه خبری خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه درباره سرنوشت دکل نفتی 87 میلیون دلاری مفقود شده در دولت گذشته گفت: پرونده دکل نفتی مذکور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال پیگیری است، اما یک پرونده مفصل‌تر درباره یک دکل نفتی دیگر که مفقود شده است، وجود دارد. وی ادامه داد: نامه‌ای درخصوص مفقود شدن یک دکل نفتی علاوه بر دکل نفتی قبلی، به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال کردم تا در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی و پیگیری شود.

وزیر نفت تصریح کرد: در سال‌های گذشته درخصوص موضوع دکل‌های نفتی، کارهایی صورت گرفته که به لحاظ اقتصادی ناسالم بوده است و باید بررسی شود.زنگنه درباره سرنوشت دکل نفتی مفقود شده اول نیز گفت: دکل نفتی قبلی هنوز گمشده است، البته براساس اطلاعات واصله در خلیج مکزیک در حال حفاری است.وزیر نفت افزود: خوشبختانه قوه قضاییه در حال پیگیری پرونده دکل نفتی گمشده است و افرادی در این رابطه دستگیر شده‌اند.

بازداشت سومین متهم پرونده دکل گمشده نفتی

در همین حال دیروز اعلام شد سومین متهم که در جریان خرید دکل فورچونا موسوم به دکل گمشده نقش اساسی داشت، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است. به گزارش فارس، «ع.ط» سومین متهم که در جریان خرید دکل گمشده نقش اساسی داشت، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شد.بر این اساس، یکی از موارد مربوط به این پرونده‌های فساد، پرداخت پول یک دکل به ارزش 87 میلیون دلار به دلالان دکل بود، اما این دکل هرگز به ایران نیامد و در حال حاضر در خلیج مکزیک در حال حفاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها