سخنگوی گروه تروریستی داعش، با انتشار نواری صوتی گفت: "ما قوانین تمام کشورها را زیر پا می گذاریم؛ در جنگ خود با "مرتدان" خون می ریزیم، منفجر می کنیم، خرابکاری می کنیم و هرجا را که بخواهیم، به ویرانی می کشانیم."
کد خبر: ۸۴۶۱۶۹
خون می ریزیم و هرجا را که بخواهیم ویران می کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "ابو محمد العدنانی" با انتشار نواری صوتی تحت عنوان "قل للذین کفروا ستغلبون"، مخالفان این گروه تروریستی اعم از آمریکا، روسیه، شیعیان، یهودیان و... را تهدید به شکست کرده است.

وی با تهدید آمریکا به نسل آینده داعش می گوید: "گروه داعش امروز از هر زمان دیگری قوی تر است و آمریکا آنچه را که دوست ندارد، خواهد دید. آمریکا و متحدانش همگی عاجز و ناتوانند و به خاطر همین ناتوانی است که از استرالیا، ترکیه و روسیه برای جنگ با ما کمک گرفته است."

"العدانی" با زبان تهدید آمیز معمول خود خطاب به آمریکا گفت: "آمریکا! خوب گوش کن؛ ما پیش از این تو را به جنگ با عراق و افغانستان کشاندیم و اکنون تو را به جنگ شامی می کشانیم؛ جنگی که به اذن خدا، نابودی، هلاکت و ویرانی تو را درپی خواهد داشت. آمریکا! اگر میخواهی که کمتر زیان ببینی، باید فدیه بپردازی و خود را تسلیم کنی."

"العدنانی با احمق خواندن "اوباما" گفت: "دولت اسلامی(داعش) او را به طرزی کورکورانه به جنگ زمینی در منطقه واخواهد داشت که مردمش او را به خاطر این جنگ لعنت خواهند کرد."

سخنگوی گروه تروریستی داعش مدعی شد: "ما قوانین تمام کشورها را زیر پا می گذاریم؛ ما از هیچ ارتشی هراس نداریم. هرکه به حکم خدا کافر شود، تکفیرش می کنیم وبه اذن خدا همانطور که تاکنون پیش رفته ایم، پیش می رویم؛ در جنگ خود با "مرتدان" خون می ریزیم، منفجر می کنیم، خرابکاری می کنیم و هرجا را که بخواهیم، به ویرانی می کشانیم."

"العدنانی" با توصیف علما و نظریه پردازان مخالف گروه تروریستی داعش به "الاغ" و "قاطر"، در پیامی خطاب به گروه های مختلف گفت: "ما به سوی شما می‌آییم؛ هر که از جنگ با ما کناره گرفت و توبه کرد، پس او در امان است؛ هرکه به مسجد رفت و توبه کرد، در امان است و هرکه در خانه نشست و باز توبه کرد، او نیز در امان است."

او خطاب به سربازان خود نیز گفت: " خدای تعالی، خلافت خود را حفظ می کند؛ شما بر خود بیمناک باشید و پیش از آنکه حسابرسی شوید به حساب خود برسید. "

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمدی
Germany
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
۰
۰
وحشیهای قرن كم مانده به جهنم واصیل شوید

نیازمندی ها