تجربه حضور در یک فضای عارفانه

آلبوم «روزهای خوب» منتشر شد

آلبوم «روزهای خوب» به آهنگسازی حسین سلیمانی و خوانندگی امیر رفعتی و از آثار تحسین شده جشنواره بین المللی موسیقی فجر وارد بازار موسیقی شد.
کد خبر: ۸۴۵۱۸۹
آلبوم «روزهای خوب» منتشر شد

به گزارش جام جم نوا به نقل از مهر، آلبوم «روزهای خوب» به آهنگسازی حسین سلیمانی، خوانندگی امیر رفعتی و همراهی گروه «سایه سار» توسط نشر نوفه در بازار موسیقی منتشر شد. این آلبوم شامل ۱۱ قطعه به نام های «مناجات» و «همخوانی مناجات» و «دیوانه» با شعر خواجه عبدالله انصاری، ضربی بیداد، تکنوازی کمانچه، «روزهای خوب» با شعر قیصر امین‌پور، «نجوا» با شعری از مولوی، «گناه پنهان» با شعر سعدی و «لافتی» با شعر شاه نعمت الله ولی است.

به گفته سازندگان آلبوم «روزهای خوب»، در این آلبوم سعی شده فضای کار روند واحد و پیوسته‌ای را داشته باشد و قطعات قبل و بعد چه از نظر ملودی و چه از نظر شعر باهم مرتبط باشند. به طور کلی فضای عارفانه و صوفیانه، وجه قالب این آلبوم موسیقایی است.

حسین سلیمانی کمانچه، کمانچه آلتو، بم دهل، کر تنور، علی بشردوست سنتور، مهران فلاحی و امیر باریکانی تار، مهیار اسدی عود، علی حسینی و محسن صادقی نی، میلاد بختیاری تنبک، کر باس، شهریار نظری دف، هانیه گل محمدی دایره، سوگند نیکو کر سوپرانو و آلتو و ثمین قربانی همخوان عوامل اجرایی این اثر موسیقایی هستند.

پروژه موسیقایی «روزهای خوب» اثر تقدیر شده هیات داوران در بخش آهنگسازی سی امین جشنواره موسیقی فجر بود، ضمن اینکه گروه «سایه سار» هم به عنوان گروه برگزیده موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر معرفی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها