برای علی دایی و علی کریمی

لازم نیست آشتی کنید!

جام جم ورزشی: یکی از لوث ترین موضوعات فوتبال ایران در سال های اخیر آشتی علی دایی و علی کریمی بوده است.
کد خبر: ۸۴۴۷۱۷
لازم نیست آشتی کنید!

گروه ورزشی جام جم آنلاین، دو اسطوره فوتبال ایران از سال ها پیش بر سر مسائلی که شاید پیش افتاده باشد با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و این اختلاف کماکان به قوت خود باقی است. در دو سال اخیر بسیاری از اهالی فوتبال برای حضور توامان این دو علی در یک مراسم، یک بازی خیریه، یک جشن و یا حتی یک عزاداری لحظه شماری کرده اند اما درست در لحظات آخر یکی از آنها به محض اینکه متوجه می شود پای دیگری هم در همان موضوع در میان است به سرعت کنار می کشد. در واقع با اینکه این دو با هم قهر هستند اما به طور غیر مستقیم یک قرار نوبتی با یکدیگر گذاشته اند که اگر در مراسمی یکی از آنها حضور داشت دیگری غایب باشد و دفعه بعد نوبت آن یکی است که غیبت کند!

در این میان برخی با مطرح کردن بیش از اندازه داستان تکراری و خسته کننده آشتی علی دایی و علی کریمی بیشتر این ماجرا را لوث می کنند.

اکنون هم در حالی که فوتبال ایران عزادار کاپیتان جوان پرسپولیس است برخی در این فضا سعی می کند مدام بحث نخ نما شده آشتی این دو را مطرح کنند این در حالیست که ناز و کرشمه های این دو اسطوره برای حضور در بازی گرامیداشت یاد نوروزی هم ادامه پیدا کرد.

آقایان اسطوره ! اصلا لازم نیست آشتی کنید. فوتبال ایران به آشتی شما نیازی ندارد. فقط لطف کنید با قهرهای بچه گانه خود چنین فضایی به وجود نیاورید. شاید هم اصلا لازم نباشد در هیچ مراسمی شرکت کنید تا مجبور باشید یکی به خاطر دیگری نیاید. با این روش حتی به مراسم بزرگداشت و یا بازی گرامیداشت هادی نوروزی هم بی احترامی می کنید. اگر احترام گذاشتن به یکدیگر را بلد نیستید حداقل به جوانی که اخیرا در گذشته بی احترامی نکنید و این توقع زیادی نیست....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
۰
۰
آخه اون فك انجیری كه در حد كف پای دایی نیییییست كه!!!
باید زیر پای دایی رو ماچ كنه حتما آخه هرچی نباشه راهی كه دایی در آلمان رفته بود رو با ااینكه هموار هم كرده بودو فك انجیری تا نصفه هم نتونست و فقط زبون تند داره بدبخت مردم ایران رو هم مایوس كرد ... حالا هم اومده با دایی میخواد مشهور بشه بابا گذر زمان خودش مشخص میكنه
حالا ببینید
دایی رو خدا بزرگش كرد و هیچ كس نمیتونه كوچكش كنه

نیازمندی ها