جهت ارائه پیشنهاداتی برای اتمام درگیری‌های اسرائیل و فلسطین

جان کری به خاورمیانه می رود

بازی این روزهای کودکان فلسطین

کودک باشی و هر روز شاهد کشته شدن همبازیان، اعضای خانواده و همسایگانت در حملات یک دشمن متجاوز و صحنه تشیع و تدفین آنها باشی خیلی زود بازی دلخواه تو نیز تشیع یکی از دوستانت می شود که در یکی از این حملات به شهادت رسیده است.
کد خبر: ۸۴۴۳۲۹
بازی این روزهای کودکان فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، این روزها سرزمین های فلسطینی شاهد شدت گرفتن اعتراضات علیه صهیونیست ها و درگیری های گسترده است بطوریکه که در جریان تحولات روز جمعه هفدهم مهرماه هفت فلسطینی در این درگیری ها به شهادت رسیددند.

مردم فلسطین در تاریخ اشغال سرزمین خود همواره شاهد شهادت نزدیکان خود بدست نیورهای رژیم صهیونیستی و صهیونیست های افراطی بوده اند و به دلیل این امر مردم بطور مرتب شاهد تشیع و خاکسپاری عزیزان خود هستند و تکرار پی در پی این جریان موجب شده تا کودکان فلسطینی نیز با این جریان انس بگیرند و حتی تشیع و خاکسپاری تبدیل به یکی از بازی های مورد علاقه آنها شود.

یادآور می شود در جریان حملات ۵۰ روزه رژیم صهیونیستی به غزه در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۵۰۰ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد در روزهای جنگ بیش از ۵۰۰ کودک کشته شده‌اند که در واقع به طور میانگین روزانه بیش از ۱۰ کودک فلسطینی کشته ‌شده‌اند. همچنین در طول جنگ ۳ هزار و ۱۰۶ کودک زیر ۱۲ سال نیز زخمی شده‌اند.

این گزارش حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی در طول جنگ ۲۴۴ مدرسه را نیز مورد حمله خود قرار داده است که ۷۵ مورد از آن‌ها متعلق به سازمان ملل بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها