امیر تتلو پس از حضور در موزه‌ی صلح تهران و دیدار با جانبازانی که این موزه را اداره می‌کنند، اعلام کرد که سفیر صلح این موزه شده است.
کد خبر: ۸۴۳۹۴۸
خواننده زیر زمینی سفیر صلح شد+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین، امیر تتلو پس از حضور در موزه‌ی صلح تهران و دیدار با جانبازانی که این موزه را اداره می‌کنند، اعلام کرد که سفیر صلح این موزه شده است. امیر تتلو خواننده زیر زمینی در صفحه شخصی خود نوشت: "اینجانب امیر تتلو شماره هفت، از این به بعد به لطف عزیزانی که واقعا جان باختند برای کشورمون سفیر صلح هستم در ایران و از امروز خانواده‌ی بزرگ تتلیتی اضافه میشه به خانواده‌ی بزرگ صُلح در ایران و جهان".
موزه‌ی صلح تهران هم در سایت رسمی‌اش این خبر را تائید کرد: "موزه صلح تهران مهمان متفاوتی داشت. امیر تتلو از خوانندگان ایرانی، از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع برای ساخت کلیپ شهدا تجلیل گردید و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد".



این خوانننده زیر زمینی در ادامه پست خود نوشت: "همه ی ما به کمک هم، بزرگ ترین گروه صُلح جهانی در جهان را اختصاص می‌دهیم به کشور عزیزمون ایران من از نزدیک به چشم دیدم عزیزانی که تو موزه ی صلح زحمت می کشن از زندگیشون و از سلامتی و حتی اعضای بدنشون گذاشتن واسه کشور و حالا برای این راه و ازتون این توقع رو ندارم که شما هم زندگیتون رو بذارین اما این توقع رو دارم که صدای کسانی که زندگیشون رو گذاشتن رو به گوش دنیا برسونین و این پیج رو حمایت کنید !! من خودم به شخصه باعث افتخارم هست اگه بتونم خدمتی کنم و به شما هم تبریک میگم که با حماییتون قدمی در جهت صلح جهانی خواهید برداشت.»"

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها