جام جم ورزشی: خواننده زیرزمینی که زیاد هم دوست ندارد زیرزمینی خطاب شود، داستانی را روایت کرد که نشان داد هنوز فوتبالی‌ها را نمی‌شناسد.
کد خبر: ۸۲۷۰۴۲
فرهاد کاظمی اینطوری خواننده زیر زمینی را پیچاند!

خبرورزشی نوشت؛ تتلو نوشته که عمو فرهاد (!) زنگ زد و گفت بیا افتتاحیه سفره‌خونه من. ما هم بدو بدو آماده شدیم و حرکت کردیم به طرف سعادت‌آباد اما عمو موبایلش را خاموش کرد و جواب نداد. این خواننده، آخر این پست کوتاه هم نوشت که یکی طلب ما عمو فرهاد...
خب این عموفرهاد، همان دایی فرهاد کاظمی خودمان است که به دلیل روابط عمومی مطلوبش با اقشار مختلف همیشه باید دردسرهای زیادی را تحمل کند. یکی از این دردسرها این است که همه از او توقع دارند. توقع هم در مدل‌های مختلف. در هر حال این خواننده محترم تا با فوتبالی‌ها آشنا شود، زمان می‌گذرد و شانس‌های فوتبالی‌‌اش را پشت ‌سر هم از دست می‌دهد؛ چرا که اگر دایی فرهاد می‌خواست جواب تلفن را بدهد، این کار را انجام می‌داد و او هم سفره‌خانه را بدون آدرس پیدا می‌کرد پس فرهاد کاظمی هم می‌دانست که این کار در حال حاضر به صلاح نیست. درست مثل اینکه اگر دایی فرهاد می‌خواست، بدون زنگ ما به تحریریه خبر‌ورزشی می‌آمد اما حالا هرقدر اصرار کنی، از ما می‌شود اصرار و از او هم انکار! او جواب نداد و کاری کرد تا طرف برگردد و بی‌خیال دایی فرهاد شود. بابا بی‌خیالِ هم شوید‌؛ برای فرهاد کاظمی که تیمش شرایط حساسی در لیگ دارد، این حاشیه‌ها زیاد خوب نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها