ماموران قلابی سازمان آب، به بهانه تعمیر کنتورهای آب از هتل و مهمانپذیرهای مشهد سرقت می‌کردند. ماموران یکی از سارقان را هنگام سرقت دستگیر کردند.
کد خبر: ۸۴۳۸۷۸
ماموران قلابی، کنتور آب هتل‌ها را سرقت می‌کردند

رسیدگی به این پرونده اوایل خرداد امسال با شکایت مدیر یک مرکز اقامتی در مورد سرقت کنتور آب محل کارش توسط یک مامور قلابی سازمان آب و فاضلاب در دستورکار پلیس آگاهی شهر مشهد قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: روز حادثه مردی با معرفی خود به عنوان مامور سازمان آب و فاضلاب به هتلم آمد. او پس از بررسی وضع کنتور مدعی شد کنتور خراب بوده و باعث شده هزینه‌های آب مصرفی بالا برود. بنابراین باید کنتور را برای تعمیر ببرد و روز بعد آن را تحویل می‌دهد و هزینه تعمیر نیز ماه بعد روی فیش آب ثبت خواهد شد. با اعتماد به این مرد، اجازه دادیم کنتور آب را با خود ببرد.

وی یادآور شد: دو روزی از ماجرا گذشت و از آن مرد خبری نشد. با مشکوک شدن به ماجرا به سازمان آب و فاضلاب رفتم که متوجه شدم آنها ماموری برای تعمیر کنتور نفرستاده‌اند و آن مرد سارق بوده است.

همزمان با شروع تحقیقات، مامور قلابی سازمان آب و فاضلاب تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که در ادامه تحقیقات پلیسی افراد دیگری که صاحبان اماکن اقامتی، مهمانپذیر و هتل‌های سطح شهر بودند با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. بررسی این پرونده‌ها نشان می‌داد تصاویر دو مامور قلابی سارق با هم مطابقت ندارد و این موضوع نشان می‌داد متهمان فراری دو نفر بوده و با همدستی یکدیگر این سرقت‌ها را انجام داده‌اند.

با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران در ادامه تحقیقات دو روز پیش توانستند یکی از سارقان فراری را که با ورود به یک مهمانپذیر قصد داشت با فریب صاحب آنجا کنتور آب را سرقت کند، دستگیر کنند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و با اعتراف به سرقت‌های سریالی گفت: من و همدستم از مدتی پیش با جعل عنوان مامور سازمان آب و فاضلاب به اماکن اقامتی از جمله مهمانپذیر‌ها و هتل‌های سطح شهر می‌رفتیم و به بهانه این که کنتور آبشان خراب بوده و همین موضوع باعث افزایش هزینه‌های آب مصرفی‌شان شده، آنها را فریب می‌دادیم و به بهانه تعمیر، کنتورهای آب را سرقت کرده و چند روز بعد در بازار به قیمت پایین‌تر می‌فروختیم. در ادامه سرقت‌های سریالی‌مان من دستگیر شدم و همدستم توانست فرار کند.

برای این متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای برملاشدن دیگر جرایمش در حالی ادامه دارد که همدست فراری‌اش تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها