وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده های این کشور با استفاده از سلاح های هوشمند، بمبها و موشکهای خودکار مانند بمب ( کا ا بی 500) که با استفاده از ماهواره ها و دستگاه لیزر و دستگاههای تلویزیونی که قدرت تشخیص دارند، به پایگاههای داعش در سوریه حمله می کنند.
کد خبر: ۸۴۳۵۹۰
تسلیحاتی که روسیه با آن پایگاههای داعش را هدف قرار می دهد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این وزارتخانه روز چهارشنبه در بیانیه رسمی که خبرگزاری روسی "اسپوتنیک" آن را منتشر کرد، افزود: جنگنده های نیروی هوایی روسیه از 30 سپتامبر حملات هوایی خود را به پایگاههای تروریستها درسوریه آغاز کرده اند و این حملات تا کنون به انهدام شمار زیادی از خودروهای نظامی ازجمله تانکها و بسیاری از تاسیسات مستحکم شامل مراکز فرماندهی، انبار سلاح ها و مهمات و کارگاههای تولید مهمات جنگی منجر شده است.

این وزراتخانه خاطرنشان کرد، موشک "ایکس 29 ال" با استفاده از لیزر به سوی هدف شلیک می شود، این موشک دارای کلاهک جنگی ضخیمی است که نیمی از وزن موشک را تشکیل می دهد و با سرعتی معادل دو برابر صوت به هدف اصابت می کند و قادر است سه متر در زمین و یک متر در بتن نفوذ کرده و هدف را متلاشی کند.

این وزارتخانه روز سه شنبه ( 6 اکتبر2015 ) نیز از اجرای 20 حمله هوایی در سوریه از جمله 12 بار حمله به پایگاههای گروه تروریستی داعش خبر داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
۰
۰
درود بر آقای پوتین با عاطفه و قهرمان و شجاع كه این چنین به حمایت دولت قانونی سوریه شتافت و سیلی محكمی به دهن داعش و شیطان بزرگ و آل سعود كافر حرامزاده و اردوغان نامرد به ظاهر مرد صهیونیست و آل خلیفه مینی كوچولو و آل ریزه میزه بحرین و كوچولوهای اماراتی زد . خداوند كمك آقای پوتین و نیروهای روسی باشند انشاالله تبارك و تعالی .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها