وزارت دفاع روسیه روز گذشته برنامه جدیدی را برای ادامه بمباران مواضع تروریست‌ها در سوریه اعلام کرد. به‌دنبال درخواست رسمی بشار اسد و تائید پارلمان روسیه، نیروهای هوایی این کشور حملات گسترده‌ای را علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه شروع کردند. مقامات روسی می‌گویند هنوز درخواستی از مقامات عراقی مبنی بر کمک نظامی دریافت نکرده اند، اما اگر چنین درخواستی مطرح شود می‌توانند این حملات را در خاک عراق نیز انجام دهند.
کد خبر: ۸۴۲۷۶۱

روز گذشته وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد جنگنده بمب‌افکن‌های روسی، عملیات‌شناسایی خود را برای کسب اطلاعات و آشکار کردن مراکز پنهان و استتار شده تروریست‌ها در سوریه برای بمباران‌های بیشتر افزایش خواهند داد .

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، با توجه به تاثیرات میدانی حدود 60 عملیات بمباران مراکز و مواضع تروریست‌ها که سبب تضعیف شدید توان گروه‌های تروریستی بویژه داعش شده است، عملیات جلوگیری از تجدید قوا و ایجاد پناهگاه‌های امن جدید اجرا خواهد شد. عملیات شناسایی اهداف ضد تروریستی برای قرار گرفتن در فهرست بمباران‌های جدید با استفاده از داده‌های ماهواره‌ای و اطلاعات ارتش سوریه انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها