افتتاحیه جشنواره یاس با چهره‌های سینمایی

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شامگاه شنبه با حضور جمعی از هنرمندان شاخص سینما، تلویزیون و مدیران سینمایی در بام رامسر افتتاح شد. در این دوره 22 فیلم ایرانی و 17 فیلم خارجی در بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۴۲۳۲۱

به گزارش مهر، حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در این مراسم گفت: جشنواره بین‌المللی یاس فرصتی است برای ستایش یک سال تلاش سینماگرانی که آوازه هنرشان جهانی شده است.

آسمان زیبای استان مازندران ستاره باران است. ستاره‌های سینمای ایران می‌آیند. یاس گوشه‌ای از شکوه تمدن ایرانی و اسلامی است. جشنواره جهانی یاس فرصتی است برای دیدار. جایی است برای گفت‌وگو و بهانه‌ای است برای آشنایی بیشتر با هنر سینما؛ سینمایی که زبان گویای فرهنگ ماست در جهان. سینماگرانی که سفیران بی‌ادعای فرهنگ و تمدن ایرانی‌اند.

حسین مسافرآستانه، دبیر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس هم ضمن اشاره به بی‌کفایتی و بی‌درایتی آل‌سعود در حادثه منا و کشته شدن جمعی از حجاج ایرانی، گفت: حوزه نمایش خانگی پیوند تنگاتنگی با آحاد مردم در سراسر کشور دارد، به همین دلیل برگزارکنندگان این جشنواره باید در غم و شادی مردم خود را سهیم بدانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها