جام جم ورزشی: سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) باز هم دست به تعریف و تمجید از بازیکنان ایرانی زد.
کد خبر: ۸۳۹۵۸۲
تمجید سایت فدراسیون جهانی بسکتبال از تیم ملی ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، اینبار پیروزی قاطع ملی پوشان بسکتبال ایران مقابل هنگ کنگ باعث واکنش فیبا شده است. این سایت در گزارشی با اشاره به پیروزی 111 بر 56 ایران بر هنگ کنگ نوشته است ایران خیلی راحت در کوارتر دوم برتری اش را بر حریف تحمیل کرد.

در این گزارش آمده است: «مدافع عنوان قهرمانی آسیا چهارمین پیروزی پیاپی خود را در بیست‌وهشتمین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا برابر هنگ کنگ و با نتیجه‌ 111 بر 56 به دست آورد.

در ادامه این گزارش آمده است : صمد نیکخواه بهرامی و محمد جمشیدی، دو بازیکن تاثیرگذار تیم ایران بودند که در این مسابقه تیم را رهبری می‌کرد‌ند و امتیازهای ایران را بالا می‌بردند.

انتظار می‌رود ایران با حضور چنین بازیکنانی به عنوان صدرنشین مرحله دوم معرفی شود و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. باید اشاره کرد که پنج بازیکن ایران در این مسابقه بیش از 10 امتیاز را کسب کرده‌اند.

بازیکنان تاثیرگذار هنگ‌کنگ همچون لی کی و چان وینگ در این مسابقه تلاش زیادی انجام دادند و به همراه دانکن رد 46 امتیاز کسب کردند اما در نهایت نتوانستند برابر ستار‌ه‌های ایران کاری انجام دهند.

ایران زمانی که در کوارتر دوم 17 امتیاز پیاپی را کسب کرد، کار هنگ‌کنگ را تمام کرد و این تیم متوجه شد که راهی برای بازگشت به مسابقه ندارد.

اندام تنومند بسکتبالیست‌های ایران نقطه قوت این تیم برابر هنگ‌کنگ بود و باوئرمان سعی کرد با استفاده از همه بازیکنانش در این مسابقه پیروزی تیم ‌ملی ایران را رقم بزند.

محمد جمشیدی یکی از بازیکنانی بود که در این دیدار با کسب 22 امتیاز عملکرد خوبی داشت. او از یازده اقدام منطقه‌ای‌اش به 16 امتیاز رسید و با 3 ریباند و 3 پاس منجر به گل آمارش را کامل کرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد تیم ‌ملی ایران در این مسابقه مشکلی نداشت و این دیدار کاملا عادی پیش رفت. زمان بازی برای تمامی بازیکنان ایران وجود داشت و هر 12 بسکتبالیست تیم ‌ملی وارد میدان شدند و خودشان را برای دیدار برابر فیلیپین که فردا (دوشنبه)‌ برگزار می‌شود، آماده کردند. هنگ‌کنگ هنوز شانس بسیار کوچکی دارد تا بتواند به مرحله یک چهارم نهایی برسد. آنها باید برای رسیدن به این مرحله باید در دو دیدار آینده خود برابر ژاپن و هند به پیروزی برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها