هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

آبی های پایتخت به دنبال حفظ صدرنشینی

جام جم ورزشی: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۳۸۶۷۵
آبی های پایتخت به دنبال حفظ صدرنشینی

به گزارش جام جم ورزشی ، در این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال استقلال می کوشد با غلبه بر راه آهن صدرنشینی خود را حفظ کند. آنها که در دیدار معوقه با نفت به پیروزی رسیدند تا به صدر برسند اکنون برای تدوام این صدرنشینی برنامه های زیادی دارند.

سیاه جامگان - استقلال خوزستان

یک خطر بزرگ سیاه جامگان را تهدید می کند؛ سقوط به قعر جدول. این اتفاق در صورتی می افتاد که مقابل مهمان خود استقلال خوزستان شکست بخورند. البته از آن سو استقلال خوزستان که تا اینجا خوب نتیجه گرفته به دنبال یک برد خارج از خانه است.

صبای قم- سپاهان

صبای علی دایی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید و حالا شاگردان علی دایی در اندیشه یک پیروزی دیگر در لیگ برتر هستند، اینبار مقابل سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر. اگر شاگردان علی دایی بتوانند مقابل اصفهانی ها به پیروزی برسد آنگاه کمک بزرگی به تداوم صدرنشینی استقلال خواهد شد. شاگردان فرکی با یک مساوی هم به طور موقت صدرنشینی را از استقلال می‌گیرند، اما این صدرنشینی شاید 24 ساعت بیشتر دوام نداشته باشد، بنابراین فرکی تیمش را برای برد به مصاف صبا خواهد فرستاد.

سایپا- فولاد

نارنجی‌پوشان که هفته گذشته توانستند با اشتباه سهوی داور پرسپولیس را شکست بدهند اکنون در رده ششم جدول قرار دارند و می‌خواهند در این بازی خانگی هم به پیروزی برسند بخصوص اینکه حریف آنها تیم بحران‌زده فولاد خوزستان است تیمی که هنوز بردی نداشته و در رده آخر جدول قرار دارد. مجید جلالی برای اینکه ثابت کند تیمش مستحق برد مقابل پرسپولیس بود به دنبال برد در این مسابقه هم هست. اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان هم اگرچه به نظر مورد حمایت مدیران باشگاه‌ قرار گرفته اما تجربه ثابت کرده اگر این روند ناکامی ادامه داشته باشد شاید او زمستان را در فوتبال ایران نبیند!

تراکتورسازی- پرسپولیس

تونی اولیویرا هنوز نتوانسته در تراکتورسازی نتایج دلخواه و مورد نظر هواداران را بگیرد و دقیقا در این نقطه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس وجه مشترک دارد بنابراین سرمربی هر دو تیم زیر فشار انتقادها قرار دارند هرچند در باخت‌های پرسپولیس اشتباهات سهوی داوران هم تاثیرگذار بوده است با این حال هواداران پرسپولیس از جایگاه چهاردهمی این تیم به شدت ناراضی هستند. هواداران از برانکو برد می‌خواهند . هرچند می‌دانند پیروز شدن در ورزشگاه یادگار امام تبریز کار بسیار بسیار دشواری است و همین مساله می‌تواند دیدار دو تیم را دیدنی‌تر کند.

نبرد برانکو و اولیویرا اگر برنده نداشته باشد باعث نارضایتی هواداران دو تیم خواهد شد زیرا تراکتورسازی و پرسپولیس هر دو فقط یک برد در این فصل کسب کرده‌اند.و تونی و برانکو روز جمعه به دنبال دومین برد خود هستند.

ملوان - پدیده

ملوان در جام حذفی با شکست مقابل پرسپولیس از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و حالا تمام تمرکز قوی سپید خزر روی لیگ برتر است. در این مسابقه خانگی شاگردان استیلی باید پیروز شوند و این اولین مسابقه‌ای است که ملوان مدیرعامل هم دارد هرچند هنوز مشکلات مالی پا برجاست ولی بازیکنان ملوان با حمایت هواداران خود می‌خواهند چهارمین برد این فصل خود را دشت کنند. پدیده هم تا این جای کار خوب نتیجه گرفته است و با دو امتیاز کمتر از ملوان دو پله پایین‌تر از این تیم در جدول قرار دارد و روی پله هفتم ایستاده است. شاید در این مسابقه مساوی برای تیم پدیده نتیجه بدی محسوب نشود.

استقلال- راه آهن

شاگردان مظلومی که با پیروزی مقابل نفت تهران صدرنشین لیگ شده‌اند تداوم این صدرنشینی‌شان در دستان دو مربی پرسپولیسی قرار دارد اول علی دایی که باید تیمش مقابل سپاهان بازی کند و دوم مهدی تارتار که به تازگی هدایت راه آهن را برعهده گرفته است اگر تارتار بتواند از تیم خوب استقلال امتیاز بگیرد شاید صدر جدول را از دست پسران آبی خارج کند. استقلال تیم خوب و قدرتمند است که در همه پست‌ها بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و بعید است این تیم مقابل راه آهن متوقف شود مگر اینکه تارتار بتواند در اولین حضورش لیگ برتر را شگفت‌زده کند. راه آهن که در رده سیزدهم جدول قرار دارد شاید برای گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال به میدان برود و هدف اول این تیم گرفتن مساوی باشد اما پسران آبی با حمایت هواداران خود فقط به برد فکر می‌کنند.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال:

پنجشنبه 2 مهر 94

سیاه جامگان – استقلال خوزستان – ورزشگاه ثامن – ساعت 15:30

سایپا – فولاد خوزستان – ورزشگاه پاس قوامین – ساعت 17:30

صبای قم –فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه یادگار امام – ساعت 17:20

جمعه 3 مهر 94

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس – ورزشگاه یادگار امام – ساعت 17:25

ملوان بندر انزلی‌ - پدیده خراسان - ورزشگاه تختی – ساعت 16:30

استقلال‌ تهران - راه‌آهن – ورزشگاه آزادی – ساعت 17:20

شنبه 4 مهر

ذوب آهن‌ - نفت تهران – ورزشگاه فولاد شهر – ساعت 17:20

استقلال اهواز – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه تختی – ساعت 17:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها