باجگیری که برای ربودن مرد میانسال سه آدم‌ ربا اجیر کرده بود با ردیابی‌های پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۸۲۵۰
اجیر کردن آدم‌ ربا برای مرد میانسال

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 صبح یکشنبه دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 181 عوارضی از ربوده شدن پدرش خبر داد. دختر جوان در شکایتش مدعی شد پدرم صبح مقابل خانه‌مان در پیکانشهر مشغول شستن خودرواش بود که دقایقی بعد متوجه غیبت او شدیم. همه جا را گشتیم، اما اثری از پدر 50 ساله‌ام نبود. ساعتی بعد مرد جوانی با من تماس گرفت و ادعا کرد پدرم را ربوده و برای آزادی‌اش باید چهار میلیون تومان کارت به کارت کنم. با شکایت دختر جوان، ماموران از او خواستند برای پرداخت پول به آدم‌ رباها قرار حضوری بگذارد. سرانجام پس از 17 ساعت آدم‌رباها در تماسی محل قرار را در حوالی وردآورد مشخص کردند. درحالی‌که دختر جوان در محل حاضر شده بود، ماموران توانستند ساعت 3 بامداد مرد 50 ساله را از دست آدم‌رباها نجات داده و دو متهم را دستگیر کنند.

روز گذشته با انتقال دو متهم به دادسرای امور جنایی، تحقیقات از آنها آغاز شد.

یکی از دستگیرشدگان که پسر 27 ساله‌ای بود اتهام آدم‌ ربایی را رد کرد اما متهم دیگر با قبول اتهامش گفت: همراه دو نفر از دوستانم با دستگاه پراید و به دستور یکی از باجگیران منطقه، مرد میانسال را از مقابل خانه‌اش ربوده و به پارک چیتگر بردیم و او را مورد ضرب و شتم قرار دادیم. حوالی ساعت 2 رئیس تماس گرفت و مدعی شد با آژانس مرد ربوده شده را سر قرار ببریم. وقتی سر قرار رفتیم، دستگیر شدیم.

با اعترافات پسر آدم‌ربا به دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، تحقیـقات کارآگاهان پلیس برای دستگیری دیگر متهمان آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها