رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خبر داد:

طرح پیشنهادی کارگران خودروسازی برای افزایش مالیات واردات خودرو

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: حضور امروز کارگران خودروسازی مقابل ساختمان مجلس برای پیگیری طرحی در جهت افزایش مالیات واردات خودرو بوده است.
کد خبر: ۸۳۷۵۷۵
طرح پیشنهادی کارگران خودروسازی برای افزایش مالیات واردات خودرو

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیش از این کارگران خودروسازی پیشنهاد کرده بودند که عوارض مالیات و تعرفه های واردات خودروهای خارجی تا 1000 درصد افزایش یابد.

وی افزود:‌ در این طرح پیش بینی شده خودروهای خارجی که کمتر از 70 درصد ساخت داخل هستند عوارض سنگینی برای قطعاتشان پرداخت کنند تا تولید داخل رونق پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جلسات فراکسیون کارگری با کارگران خودروسازی در طول تعطیلات سه هفته‌ای مجلس برقرار بوده است، گفت:‌ دراین جلسات این طرح مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد بیشتر اشکالات مربوط به کسانی است که از علائم جعلی استفاده می‌کنند یعنی کالای چینی را با آرم فلان شرکت ایرانی وارد می کردند و آن قطعه را در خودرو به کار می بردند که بعضا باعث ورود مشکلاتی شده است لذا مدیران شرکت‌ها باید پاسخ دهند زیرا قطعه ها باید در خطوط مونتاژ مورد آزمایش قرار گیرد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس که در جمع کارگران خودروسازی مقابل مجلس حضور یافته بود گفت که وعده پیگیری طرح آن‌ها را داده است.

محجوب گفت: کارگران خودروسازی همچنین با اکبریان نایب رئیس کمیسیون صنایع در اعتراض به کمپین تحریم خودروی داخلی نشستی داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
۰
۰
همش مضخرفه یكم مراقب باشید اختلاس ها كمتر اتفاق بیفت تا كیفیت رو بالا ببرید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها