صفحه‌ای در اینستاگرام فعال شده که موضوع آن همسران جانبازان است. در این صفحه طرح‌هایی منتشر می‌شود که درباره همراهی همسران جانبازان با این یادگاران دوران دفاع مقدس است. برای یکی از این طرح‌ها نوشته شده: مقدس‌تر از دفاع مقدس، دفاعی که از همسر جانبازش می‌کند. زیر این همه نگاه سنگین.
کد خبر: ۸۳۶۹۹۳

نابودی فرهنگ

مهدی پاکدل که این روزها با بازی در نقش ابوطالب در فیلم محمد(ص) به شهرت زیادی رسیده است با انتشار طرحی در فضای مجازی برای کم شدن مطالعه در جامعه ما ابراز تاسف کرده و نوشته: برای نابودی یک فرهنگ نیازی نیست کتاب‌ها را بسوزانید . کافی است کاری کنید مردم آنها را نخوانند.

پشت مرزهای بسته

مرتضی اشراقی عکسی منتشر کرده از کودک پناهجویی که با چهره مهربان خود به پلیس‌ها نگاه می‌کند. اشراقی درباره این عکس نوشته: منتظر در پشت مرزهای بسته/ به امید روزِ جهان عاری از خشونت.مجله تایم هم عکسی تکان دهنده از زنان و مردان پناهجو را منتشر کرده که در پشت سیم‌های خاردار منتظر ایستاده‌اند.

دختری به نام گندم

امیر مهدی ژوله فیلمنامه‌نویس و طنزپرداز که تاکنون یکی از بهترین‌های خنداننده برتر هم هست عکسی از دخترش، گندم در فضای مجازی منتشر کرده است. گندم یک روزه بود که پدرش به برنامه خندوانه آمد و در مسابقه شرکت کرد و در آخر برنامه‌اش آن را به دخترش گندم تقدیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها