یک انگلیسی که به داعش پیوسته در وبلاگ خود از رفتار هم‌قطاران عربش خود در رده‌های مختلف این گروه تروریستی شکایت کرده و به حال آنها و رفتارشان افسوس خورده است.
کد خبر: ۸۳۶۷۹۶
شکایت "سوپرمارکت داعش" از رفتار هم ‌قطاران عرب خود


به گزارش ایسنا، به نوشته مجله نیوزویک، "عمر حسین" معروف به "ابوسعید البریتانی" که در رسانه‌ها به "سوپرمارکت جهادی" معروف شده است چون قبلا در سوپرمارکت موریسونز در انگلیس کار می‌کرد، در پست‌های خود در وبلاگش از سوریه، درباره زندگی در داخل گروه تروریستی داعش نوشته است.

وی در یکی از پست‌هایش نوشته که همقطاران عربش هیچ احترامی به حریم خصوصی نمی‌گذارند، آداب غذا خوردن بلد نیستند،‌ بچگانه رفتار می‌کنند و علاقه زیادی به سرقت کفش‌ و شارژر تلفن‌های آیفون دارند!

این تبعه انگلیسی 27 ساله از منطقه "های ویکومب" در باکینگهام‌شایر در انگلیس می‌نویسد: تمامی اعراب همگی دارای یک فرهنگ واحد هستند که با شیوه زندگی غربی‌ها کاملا تفاوت دارد. تفاوت آنها با غیر اعراب از زمین تا آسمان است.

این جوان انگلیسی که به داعش پیوسته به حال اعراب در این گروه تروریستی افسوس می‌خورد و گفته که آنها مهارت رانندگی ندارند و بسیار خطرناک رانندگی می‌کنند و اصلا نمی‌دانند در صف بودن و منتظر ماندن در صف چه معنایی دارد. آنها بدون احترام به دیگران وارد صف می‌شوند و نظم و ترتیب را به هم می‌زنند.

وی در ادامه می‌نویسد: یکی دیگر از مواردی که تاسف مرا به همراه داشت، این است که همقطاران عربم در داعش کفش‌های مرا دزدیدند که این واقعا جای تعجب دارد. در غرب جا افتاده که با همان کفشی که وارد شدی، با همان کفش هم بیرون بیایی. اما در اینجا، در شام سوریه برادران سوری فلسفه‌ای عجیب و غریب دارند مبنی براینکه هرکس هر کفشی دوست دارد، می‌پوشد و هیچ اهمیتی ندارد که مثلا کفشی که پای دیگری است، قبلا متعلق به من بوده یا خیر یا حتی اندازه پای اوست یا نه! مثلا کسی که شماره پایش 40 است کفش شما را که 44 است، به پا می‌کند؛‌ مساله‌ای که من نمی‌توانم آن را هضم کنم!

"سوپرمارکت داعش" ادامه می‌دهد: من باید به هنگام تقسیم غذا با شبه نظامیان داعش همانند دانش آموزان ابتدایی رفتار کنم. راه حل این مشکل این است که دیگران را جایگزین اعراب کنیم.

عمر حسین برای چهار سال تحت کنترل و نظارت دولت انگلیس بود تا اینکه به ترکیه رفت و سال گذشته میلادی وارد سوریه شد.

وی در پیام‌های ویدئویی تهدید کرده که به بمب گذاری در انگلیس می‌پردازد و اعلام کرده سربازانی که غرب به سوریه اعزام می‌کند کشته می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جاهل
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
۰
۰
این داعشی از بعضی از ما ایرانی ها بهتر می فهمد كه چگونه باید رانندگی كرد. اینها بیاورید در ایران كلاس اخلاق اجتماعی یادمان دهند.

نیازمندی ها