رکوردشکن این روزهای وزنه‌برداری ایران حق شرکت در رقابت‌های جهانی را ندارد

چه کسی سهراب را کشت؟

علی هاشمی: به دنبال موفقیت های بزرگتر هستم

تنها مرد طلایی کاروان وزنه‌برداری در تایلند یک وزنه‌بردار ایلامی بود که برای اولین بار در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کرد. علی هاشمی یکی از معدود نفراتی بود که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مطابق انتظار کادر فنی وزنه زد و در نهایت هم مزد این خوب بودن را با کسب مدال طلای یکضرب و مدال برنز مجموع به دست آورد.
کد خبر: ۸۳۶۰۴۴
علی هاشمی: به دنبال موفقیت های بزرگتر هستم

هاشمی در این باره به جام‌جم گفت: اعتراف می‌کنم قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا فکر نمی‌کردم تنها طلایی تیم ملی من باشم. البته من به توانایی‌های خودم ایمان داشتم و تمرینات سختی برای کسب مدال آسیایی انجام داده بودم و الان هم خوشحالم که شرمنده کادر فنی نشدم.

شاید اگر رقابت‌های تایلند اولین تجربه هاشمی نبود، او می‌توانست مدال طلای مجموع دسته 94 کیلوگرم را هم به دست بیاورد. این وزنه‌بردار ایلامی در رکوردگیری‌های تیم ملی با مهار وزنه‌های 180 کیلوگرم در یکضرب و 205 کیلوگرم به حدنصاب مجموع 385 کیلوگرم رسیده بود که دو کیلو بیشتر از قهرمان آسیا بود. با این حال در روز مسابقه آنچه جلوی نام علی هاشمی به ثبت رسید رکورد مجموع 376 کیلوگرم بود.

هاشمی درباره وزنه‌هایی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مهار کرد هم گفت: واقعیت این است که بدنم در سومین حرکت‌های یکضرب و دوضرب خالی کرد و به همین دلیل نتوانستم دو انتخاب از شش وزنه انتخابی را مهار کنم، اما به هر حال تجربه ارزشمندی از این مسابقات به دست آوردم. من از امروز به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تر هستم و تلاش می‌کنم بار دیگر بتوانم اعتماد کادر فنی را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی جلب کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یكی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
ان شاءالله موفق باشی

نیازمندی ها