گفت‌وگو با امیریل ارجمند، بازیگر معمای شاه

تحت تأثیر بازیگری پدرم هستم

امیریل ارجمند گفت: فضای ساخت سریال «معمای شاه» صمیمی بود و نتیجه کار به دل مخاطب می‌نشیند.
کد خبر: ۸۳۴۲۷۹
ارجمند: در «معمای شاه» با دل و جان کار کرده‌ایم

بازیگر سریال «معمای شاه» درخصوص نقش خود در این سریال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دراین مجموعه نقش پسر دکتر وزیری را بازی می‌کنم. شخصیت دکتر وزیری را آقای سعید نیکپور و همسر او را خانم گوهرخیراندیش ایفا کرده و آزاده اسماعیل‌خانی و یوسف صیادی در نقش دختر و پسر دکتر وزیری حضور دارند.

وی افزود: داستان کلی «معمای شاه» از زمان ازدواج محمدرضا پهلوی با فوزیه و ورود آن‌ها به ایران آغاز می‌شود و اتفاقات مختلف تا سال 57 را پوشش می‌دهد. این مجموعه دارای دو قسمت تاریخی و داستانی است که بخش تاریخی آن مربوط به وقایع سیاسی و شاه بوده و بخش داستانی مربوط به خانواده دکتر وزیری است و در واقع قسمت مردمی آن محسوب می‌شود.

ارجمند خاطرنشان کرد: به مدت سه سال و اندی است که درگیر کار در این مجموعه هستم یعنی از ابتدای کار. در حال حاضر فصل جدید این مجموعه آماده است اما اینکه نحوه پخش آن به چه صورت باشد، هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: سریال «معمای شاه» تاریخ 50 ساله ایران را در برمی‌گیرد با توجه به گریم، بازیگران فراوان، وسایل مورد استفاده و لوکشین‌های متعدد این مجموعه جزو‌ کارهای سنگین و سخت محسوب می‌شود.

ارجمند در مورد جذب مخاطبان از طریق این سریال تصریح کرد: اگر ما سعی کنیم موضوعات مطرح شده در مجموعه‌ها درست و دقیق بوده و به طور کامل مطابق با مستندات موجود نمایش داده شوند، ارتباط خوبی را با بیننده برقرار خواهیم کرد. روبط عوامل مجموعه «معمای شاه» در پشت صحنه بسیار صمیمی است. یک راز در هرکاری وجود دارد و آن هم این است که اگر کاری با دل و جان انجام شود، به طور حتم به دل بینندگان هم خواهد نشست و باید بگویم که «معمای شاه» این ویژگی را به همراه دارد.

بازیگر «اخراجی‌ها 2» درخصوص گریم شهرام خلج گفت: احتیاجی به تعریف از کار شهرام خلج نیست. او با ارائه کارش خود را توصیف می‌کند. خلج یکی از بهترین‌های این عرصه است. به شدت دقیق و با تمرکز بسیار بالا کار خود را انجام می‌دهد. بسیار خوشحالم که او در این کار حضور داشته است.

وی افزود: من با چهار گریم متفاوت در این سریال حضور دارم. یعنی در چهار مقطع مختلف، در سنین 30-40-50 و60 سالگی.

ارجمند در پایان خاطرنشان کرد: در این مدتی که در سریال معمای شاه کار می‌کنم، از فعالیت‌های دیگر خود دور مانده‌ام. تمام افرادی که در این کار با یکدیگر همکاری داشته‌اند، بزرگترین و ارزشمندترین دارایی خود یعنی عمرشان را پای این کار گذاشته‌اند بنابراین امیدوارم با انرژی که صرف این کار می‌شود، شاهد اتفاقات بسیار خوب باشیم. در نهایت از شما که خبرهای ما را پوشش می‌دهید تشکر می‌‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها