مستند یوسف به شبکه افق می آید

مستند «یوسف» با موضوع اغتشاشات و اعمال وحشیانه تروریست‌های تکفیری در سوریه از زبان یک دانشجوی سوری، از شبکه افق پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۱۴۸۲
مستند یوسف به شبکه افق می آید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رروابط عمومی رسانه ملی، مستند «یوسف» با موضوع جنگ در سوریه، روایت یک دانشجوی شاعر در دمشق است که ماجرای اغتشاشات، جنگ در سوریه و جنایت‌های تروریست‌ها و تکفیری‌ها را از ابتدای شکل‌گیری تا وضعیت کنونی تعریف می‌کند.

این دانشجوی سوریه به بیان آرمان‌ها و آرزوهایش برای آینده کشورش می پردازد و عامل اصلی نجات مردم سوریه از شرایط موجود را آگاهی بخشی و وحدت مردم کشورش در برابر تروریست‌ها معرفی می‌کند.

یوسف همچنین خواستار اتحاد و وحدت همه مسلمین جهان با یکدیگر است و در این میان تاکید ویژه ای بر تاثیر شگرف توسل به حضرت زینب (سلام الله علیها) دارد.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله رفیعی ساعت 20:30 دقیقه روز سه شنبه، 10 شهریور از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد و در ساعت 11 به روی آنتن می‌رود.

بیش از چهار سال از شروع درگیری ها و جنایات تروریست ها و تکفیری ها در سوریه می گذرد و طی این مدت خرابی ها و ویرانی‌های فراوان، بخشی از میراثی است که این جنایتکاران برای مردم سوریه به جا گذاشته اند.

با وجود همه مشکلات اما همچنان دفاع قدرتمندانه نیروهای مردمی در برابر تهاجم‌های ظالمانه و اقدامات شنیع تروریست‌ها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها