جام جم ورزشی: دیدار خیریه ستارگان ایران و جهان اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران بود.
کد خبر: ۸۳۰۲۰۸
باند بازی در تیم ستارگان ایران!

به گزارش جام جم ورزشی ، رژه ستاره های سابق فوتبال جهان در مقابل تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی و اختصاص دادن عواید حاصل از این دیدار به بیماران ام اس یکی از بهترین اتفاقات ممکن در فوتبال ایران بود اما نگاهی به حاشیه های پیرامون تیم ستارگان ایران نکاتی ناراحت کننده را گوشزد می کند. از شایعه کتک کاری فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی بین دو نیمه دیدار ستارگان ایران و جهان و البته حضور نداشتن علی دایی در این دیدار که بگذریم به برخی از بازیکنان دعوت شده به تیم ستارگان ایران می رسیم.

تیم ستارگان ایران یعنی تیمی متشکل از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران اما در این دیدار بازیکنانی به میدان رفتند که نمی توان نام ستاره را روی آنها گذاشت. حضور مهدی صالح پور و محمدرضا مهدوی در تیم ستارگان ایران در بازی دیروز و در برابر تیم ستارگان دنیا بسیار عجیب به نظر می رسید. این در حالی است که بازیکنانی همچون فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، مهرداد میناوند، رضا شاهرودی، مهدی پاشازاده و مهدی مهدوی کیا از جمله بازیکنانی بودند که حضورشان در این بازی محتمل به نظر می رسید اما هیچکدام از آنها در این دیدار حضور نداشتند. برخی از آنها خودشان نیامدند و برخی دیگر دعوت نشدند همانند شاهرودی و میناوند. حالا باید از مسئولان برگزاری این مسابقه پرسید شاهرودی و میناوند بازیکنان بزرگ تری بودند یا صالح پور؟! باندبازی باید به تیم ستارگان ایران هم نفوذ کند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
۰
۰
... قباهت داره یعنی در حین تماشای بازی باوجود نبودن علی دایی از خودتون خجالت نكشیدید یعنی اینقدر شما پررو هستید جواب این ملت رو چی میدید از دایی ستاره تر هم در تاریخ فوتبال این مملكت سراغ دارین آخه این چهار تا عقده ای كه اوردین اسم ستاره روشون گذاشتین متاسفم برای شما اوین مدیریت آهای پروین پرمدعا تاكی میخای ادای كدخدای دهاتتو دربیاری گردن كلفتی كنی ها خجالت بكش نگفتی ازچشم مردم می افتی برا سیاه كاری هم كه بود دایی رو دعوت میكردی خداروشكر معلوم شد كه آدم بده كیه

نیازمندی ها