هرچند مصطفی زمانی بعد از یوسف پیامبر در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد، اما نام او با سریال یوسف پیامبر گره خورده است.
کد خبر: ۸۲۸۴۹۲
مصطفی زمانی: به هر انتخابی تن نمی‌دهم

او درباره بازی در این سریال به تازگی گفته حضورم در سریال «یوسف پیامبر» همانقدر که به شناخته شدنم بین مردم و اهالی هنر کمک دوچندانی کرد،‌ سختی‌های بسیاری را نیز در انتخاب‌های بعدی برایم رقم زد و منِ بازیگر را مورد قضاوت از منظر دیگران قرار ‌داد.

او ادامه داد: یادم هست در شرایطی که من قرار داشتم، به این دلیل که اولین تجربه‌ تصویری‌ام حضور در یک نقش خاص بود، همه افراد به خودشان حق اظهارنظر درباره انتخاب‌های بعدی‌ام می‌دادند و از طرفی هم شما نمی‌توانید

حق آنها را نادیده بگیرید چراکه همین‌ها هستند که شما را دوست دارند و دنبالتان می‌کنند. به همین خاطر باید آرام آرام و روی لبه راه بروی و من هم در این زمینه سعی کردم خیلی حساب شده عمل کنم و در انتخاب‌هایم دقت بسیاری داشتم.

همه افراد بعد از حضورم در «یوسف پیامبر» و ‌با دیدن چهره‌‌ای که با گریم به آن شکل درآمده بود، ارتباط خوبی برقرار کرده بودند و دقیقا بعد از آن که عکس‌های خودم در رسانه‌ها چاپ شد، با دیدن چهره واقعی‌ام تعجب کردند و این موضوع برایم جالب بود و من بعد از آن تجربه سعی کردم تا ظاهرم را در فیلم‌های دیگر سینمایی‌ام برای مخاطب بشکنم.

این بازیگر ضمن ابراز این‌که به مردم و مخاطبان باید احترام گذاشت، توضیح داد:‌ همیشه به مردم احترام می‌گذارم و در هر شرایطی در خیابان مرا ببینند و بخواهند طبق خواسته‌شان عکس، امضا می‌دهم،‌ اما نمی‌توانم

صرفا به خاطر ایفای نقش دلخواه آنها تن به هر نقشی دهم و بگویم به خاطر مردم این کار را انجام دادم چراکه معتقدم برای انتخاب نقش‌هایم نظر خودم در وهله اول قرار دارد.مدتی بعد از سریال «یوسف پیامبر» مصاحبه مفصلی نداشتم، چراکه حس می‌کنم من فقط موظف هستم تا بازی کنم و زیاد حرف زدن کارِ من نیست.

قاب کوچک (ضمیمه شنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها