داستان هولناک بچه‌هایی که از جهنم فرار کردند

کودکانی که با شنیدن نام داعش دچار تشنج می‌شوند

داعش کودکان را پخت و به مادرانشان خوراند!

یکی از آوارگان ایزدی تأکید کرد که عناصر گروه تروریستی داعش در اقدامی وحشیانه پس از کشتن چند کودک، آنها را پختند و به مادرانشان خوراندند.
کد خبر: ۸۲۸۲۳۰
داعش کودکان را پخت و به مادرانشان خوراند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بیزی سیدو قاسم" از زنان آواره ایزدی اهل سنجار که قبلا در اسارت گروه تروریستی داعش بود، اظهار داشت: به ما غذایی دادند که در آن گوشت بود. من گفتم که به دلیل بیماری نمی توانم گوشت بخورم ولی دیگر زنان همراه من غذایشان را خوردند.

وی افزود: زنان پس از خوردن غذا از عناصر داعش خواستند که فرزندانشان را نیز به آنها بدهند تا در کنار هم غذا بخورند؛ ولی عناصر داعش به زنان گفتند که آنها هم اکنون فرزندان خودشان را خوردند.

این زن ایزدی ادامه داد: یکی از عناصر داعش با موبایل خود فیلم سربریدن آن کودکان و تکه تک کردن آنها و پختنشان را به زنان نشان داد.

گزارشگر شبکه ام تی وی تأکید کرد: این یکی از ماجراهای ترسناکی است که آوارگان ایزدی اردوگاه "نوروز" در استان حسکه در دل دارند.

"هدی حاجی" یک آواره ایزدی دیگر از اهالی سنجار اظهار داشت: همسرم و پسرعموهایش ما را به مکانی امن منتقل کردند، سپس بازگشتند تا به خانواده های دیگر کمک کنند. ولی همسرم نتوانست به بقیه خانواده ها کمک کند زیرا به اسارت داعشی ها درآمد و اکنون یک سال است که هنوز در اسارت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۱
۰
ما تو كار خدا نمیتوانم دخالت كنیم ولی موندم چرا خدا جایی كه داعشی ها هستند بلا نازل نمیكنه تا سایر انسان ها عبرت بگیرند. مگر نه اینكه جایی فساد و ظلم باشه بلا نازل میشه.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۰
۰
روزنامه جام جم من خواننده پا به قرص روزنامه شما هستم از اینكه داعشی ها موجودات وحشی هستند شكی نیست اما ای كاش این جور خبرها رو پخش نمیكردید حدهاقل این خبر را. من یه دختر سه ساله دارم از دیروز تا حالا كه این خبر رو خوندم خیلی تاثیر بدی تو رو حیه ام داشته مطمئن باشد بقیه مردم هم همین طور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۰
۰
امان از سیاست كه هزار چهر دارد و آدمهای احمقی كه با حرص و ولع دستمایه این سیاستها می شوند هیتلر با آن عقاید مزخرفش یك دنیا را به جنگ و آشوب كشید و ملیونها انسان وحشیانه كشته شدند از دو طرف آوارگی تجاوز شكنجه كشتار حاصل جنگ دوم جهانی آما امروز بعد از گذشت 50 سال به مردم به آن عقاید میخندند شاید 50 سال دیگر به عقاید این جنگ افروزان و سیاست بازان بخنددند ولی با چه قیمتی باز در مقابل داعش خدا پدر هیتلر رو بیامورزه
فرانك
Canada
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۰
۰
جالب است كه اینها بقیه ادیان و مذاهب را كافر میدانند. دلیلشان اینست كه اسلام با شمشیر موفق شده.الان هم با شمشیر احكام سلفی را اعمال میكنند.اصل اسلام همان اسلام اولیه است یعنی اسلام سلفی. سایر مذاهب اسلامی مثل شیعه از اسلام اولیه سلفی منحرف شده اند . اسلام اولیه هم با قوانبن سخت و كشتن كافران و پیشرفت كرده. ایزدیهای بیچاره هم كه اصلا كافر كافر محسوب میشوند. بشریت قربانی میشود. اسلام سلفی بد كوفتی است.
haji
Canada
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
چرا فلسطین را بزرگ می كنید من رزمنده جنگ هستم برادر شهید مجروح شیمیای كاریكاتوریست گل اقا ... اگر من فرمانده سپاه و ارتش بودم برای سر هر دائشی ده هزار دلار جایزه می گذاشتم و ان چنان قتل عام شان می كردم تا دنیا حیرت كنند..

نیازمندی ها