ترین‌های هفته سوم لیگ برتر

اصفهانی ها در صدر برترین های هفته

جام جم ورزشی: هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی سپاهان اصفهان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۲۵۸۹۰
اصفهانی ها در صدر برترین های هفته

به گزارش جام جم ورزشی ، پیش از معرفی برترین های این هفته از رقابت های لیگ برتر ابتدا نگاهی به تابلوی نتایج می اندازیم:

سیاه جامگان یک - نفت تهران صفر

ملوان 2 - استقلال اهواز صفر

سپاهان 4 - پرسپولیس 2

صبای قم یک - گسترش فولاد یک

تراکتورسازی یک - راه‌آهن یک

استقلال صفر - ذوب آهن 2

فولاد صفر - استقلال خوزستان 2

سایپا 2 - پدیده یک

در این هفته 20 گل رد و بدل شد که میانگین 2.5 گل در هر دیدار را به ثبت می رساند. دیدار سپاهان و پرسپولیس که با برتری چهار بر دو سپاهان همراه بود پرگل ترین دیدار هفته لقب گرفت.

بهترین تیم هفته: ذوب‌آهن و سپاهان

تیم های اصفهانی در این هفته از لیگ برتر کاری کردند کارستان و با نتایج چهار بر دو و دو بر صفر پرسپولیس و استقلال را شکست دادند تا تیم های برتر هفته باشند.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر یک تیم اصفهانی در شهر خود پرسپولیس را گلباران کرد و دیگر تیم این شهر در تهران با شکست دادن استقلال بازگشت دوباره‌ای به لیگ برتر داشت.

بهترین بازیکن: احسان پهلوان

در برتری ذوب‌آهن مقابل استقلال، احسان پهلوان یکی از بازیکنان جوان تیم گل‌محمدی بهترین عملکرد را داشت و ضمن نمایشی خیره‌کننده توانست گل اول تیمش را نیز به ثمر برساند تا این بازیکن به عنوان بازیکن هفته انتخاب شود.

بهترین سرمربی هفته: عبدالله ویسی

اگر چه در هفته‌ای که سپری شد اصفهانی‌ها موفق شدند تیم‌های تهرانی را کیش و مات کنند اما عنوان بهترین مربی هفته به عبدالله ویسی اختصاص پیدا خواهد کرد چرا که این مربی توانست در ادامه روند خوب خود در لیگ برتر در هفته سوم رقابت‌ها نیز دربی اهواز را نیز به سود خود پشت سر بگذارد.

مسابقه هفته: سپاهان - پرسپولیس

در هفته سوم رقابت‌ها بدون شک باید دیدار پرگل و جذاب سپاهان و پرسپولیس را به عنوان بازی هفته انتخاب کرد. در این دیدار علاوه بر خلق 6 گل، شاهد صحنه‌های جذاب دیگری نیز در مسابقه بودیم که به خوبی این مسابقه تماشاگران فوتبال ایران را سیراب کرد.

بهترین گلزنان در پایان هفته سوم:

3 گل: حسن بیت سعید (استقلال خوزستان)

2 گل: امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده (استقلال تهران)، شجاع خلیل زاده (تراکتورسازی تبریز)، مهدی طارمی (پرسپولیس) و غلامرضا رضایی (سایپا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها