روحانی در نشست مشترک هیات دولت و استانداران سراسر کشور:

هیأت‌های اجرایی صلاحیت افراد برای انتخابات مجلس را تشخیص می دهند

آمادگی 4000 نفر برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور روز دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه، به تشریح شرایط سیاسی کشور در آستانه انتخابات مجلس دهم پرداخت.
کد خبر: ۸۲۵۰۶۹

به گزارش جام‌جم، او با بیان این‌که پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات مجلس، حکایت از مشارکت بالای مردم در این انتخابات دارد، گفت: براساس شواهد و قراین موجود، تاکنون حدود 4000 نفر از طریق اعلام رسمی کاندیداتوری یا افزایش فعالیت‌های سیاسی، خود را در معرض نامزدی انتخابات قرار دادند. بنابراین یک وزن‌کشی درست و حسابی در این انتخابات صورت می‌گیرد؛ امیدواریم با نظارت و تمهیدات پیش‌بینی شده زمینه‌های رقابت اصولی، قانونی و با شکوه فراهم شود.

وی تاکید کرد: وزارت کشور به عنوان متولی اجرای انتخابات وظیفه دارد زمینه‌های لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از شائبه و ابزارها و دخالت‌های قانونی فراهم کند تا زمینه حضور پرشکوه مردم در انتخابات فراهم شود و همچنین امنیت انتخابات حفظ شود.

رحمانی‌فضلی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت تصریح کرد: دولت یازدهم کشور را در شرایط سختی به‌عهده گرفت. او با تشریح دستاوردهای دولت در زمینه بازگشت آرامش به عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، از رسانه‌ها خواست در بررسی عملکرد دولت، حفظ امید مردم را مورد توجه قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها