جام جم ورزشی: آرسن ونگر تا چند روز دیگر بیستمین سال حضور خود در لیگ برتر انگلیس را آغاز می کند.
کد خبر: ۸۲۳۰۶۹
ونگر شاگردانش را به خاطر نمی آورد!

به گزارش جام جم ورزشی ، آرسن ونگر در حالی در آستانه بیستمین سال فعالیت خود در لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است که تا به حال سه بار توپچی های لندن را قهرمان لیگ برتر انگلیس کرده است. از زمانی که این مربی فرانسوی کار خود را در این باشگاه آغاز کرد تا امروز دقیقا 199 بازیکن در آرسنال حضور داشته اند و زیر نظر این مربی بازی کرده اند. پتر چک دروازه بان اهل چک آخرین بازیکنی است که به آرسنال می پیوندد تا شاگرد ونگر باشد. او در دیدار جام خیریه انگلیس بین آرسنال و چلسی که با برتری آرسنال همراه بود نخستین بازی خود را برای تیم ونگر انجام داد. نکته انتقادی نسبت به بازیکنان ونگر از نظر انگلیسی ها این است که از 199 بازیکنی ونگر آنها را جذب باشگاه کرده است تنها 66 تای آنها انگلیسی بوده اند و بقیه اهل کشورهای دیگر هستند. بر اساس گزارش دیلی میل، ونگر ممکن است همه بازیکنانی را که با آنها کار کرده است اصلا به خاطر نیاورد.

تونی آدامز، تیه ری هانری، دیوید سیمن، پاتریک ویه را، دنیس برگ کمپ و ... از مطرح ترین شاگردان آرسن ونگر در 19 سال اخیر بوده اند.

ونگر در آستانه یک رکورد ویژه قرار دارد، رسیدن به کار کردن با 200 بازیکن. چک اکنون بازیکن شماره 199 است. نفر دویستم چه کسی خواهد بود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها