از سراسر ايران تا پايتخت به دنبال احقاق حق و يكسان سازي؛

سهم بري عادلانه از درآمد كار كارگران

جام جم ورزشی: اوایل دهه هشتاد بود که وزارت نفت کشورمان اکثر قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی را به استخدام خود درمی‌آورد. از مسعود حاجی زواره و برداران رنگرز گرفته تا غلام محمدی و حسین اوجاقی.
کد خبر: ۸۲۲۳۶۴
پخش کیک و ساندیس در مراسم‌ها، مهمترین کار قهرمانان ایرانی!

سال‌های اول، وزارت نفت در اکثر ورزش‌ها تیم‌داری می‌کرد و این ورزشکاران در تیم‌های مربوطه بازی می‌کردند، سپس بازنشسته شدند و به عنوان مربی در همان رشته فعالیت کردند. حالا اما چند سالی است که تیم کشتی نفت تهران توسط قنبرزاده منحل شده و به مازندران واگذار شده است تا تهران که به عنوان قطب کشتی آزاد شناخته می‌شد، تا چند سال تیمی در لیگ برتر نداشته باشد.

به گزارش بانک ورزش ، برای تیم فوتبال نفت هم البته همین اتفاق افتاد. نامه فرستادن نفت به اراک که توسط قنبرزاده امضا شده بود را پیش تر در بانک ورزش مشاهده کرده‌اید. اما در این مطلب، قصد بازگشایی پرونده واگذاری نفت به اراک را نداریم و می‌خواهیم بدانیم بیش از هشتاد ورزشکاری که سال 82 به استخدام وزارت نفت درآمدند، کجا هستند و چه کار می‌کنند؟

جالب است بدانید آنها بدون اینکه در رشته ورزشی خود فعالیت کنند از وزارت نفت حقوق می‌گیرند و دلیلش هم مدیریت ناصحیح ورزش شرکت ملی نفت ایران است. حتی مسعود حاجی زواره به عنوان یکی از قهرمانان شناخته شده ایران، در مراسم وزارت نفتی‌ها دیده شده که بین حضار کیک و ساندیس پخش می‌کند.

پایین آوردن شان ورزشکاران راحت‌تر از این امکان ندارد. اینکه تیم ورزشی‌اش را منحل کنید و از او، به بهانه نبود رشته ورزشی تخصصی و اینکه کارمند وزارت نفت است، بیگاری بکشید.

سال‌هاست این ورزشکاران به این شکل در مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالی که تفکر فردی که آنها را به استخدام وزارت نفت درآورد، ابدا چنین چیزی نبود. قصد این بود که وزارت نفت، در تمامی رشته‌ها تیمی درخور توجه داشته باشد و با استخدام قهرمانان رشته‌های مختلف، این ورزش را بین جوانان وزارت نفتی تبلیغ کند. اما چیزی که امروز شاهد آن هستیم، زمین تا آسمان با خواسته مسوولان سابق وزارت نفت فرق دارد.

نکته جالب در این ماجرا آنجاست که مسوولان ورزش وزارت نفت به هیچ عنوان پاسخگوی این کار خود نیستند.هیچکس نیست که توضیح دهد چرا باید در وزارت نفت - با این همه سرمایه - چنین بلایی سر ورزشکاران نامدار کشورمان بیاید.

بانک ورزش آمادگی این را دارد که در صورت لزوم، پاسخ مدیران ورزش وزارت نفت را منتشر کند؛ البته اگر پاسخی وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها