مرحله یک چهارم نهایی والیبال قهرمانی آسیا

ایران - استرالیا، فردا ساعت ۱۹

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا

قزاقستان دومین قربانی تیم ملی ب ایران

تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست قزاقستان شد.
کد خبر: ۸۲۲۲۰۰
قزاقستان دومین قربانی تیم ملی ب ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین جدال خود در هجدهمین دوره مساباقت والیبال مردان قهرمانی آسیا، از ساعت 20 و 10 دقیقه در سالن 12هزار نفری مقابل قزاقستان قرار گرفت و با نمایشی دیدنی این تیم را 3 بر صفر شکست داد.
تیم ملی ب والیبال ایران با ترکیب حمزه زرینی، مسعود غلامی، پوریا فیاضی، علی حسینی، فرهاد پیروت پور، مصطفی شریفات و محمدطاهر وادی این دیدار را آغاز کرد و در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 27 بر 25 به پیروزی رسید و 6 امتیازی شد.
بازیکنان ایران هنگام ورود به میدان به مناسبت سالروز درگذشت حسین معدنی سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی روبان های مشکی روی لباس خود داشتند و بنری حمل کردند که روی آن نوشته شده بود: حسین جان هیچگاه فراموشت نمی کنیم. پس از آن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی با نثار شاخه گل به یادمان زنده یاد حسین معدنی، به روح مربی فقید و با اخلاق والیبال ایران ادای احترام کردند.
شاگردان پیمان اکبری فردا یکشنبه در آخرین دیدار از بازی های گروه A باید از ساعت 19 در سالن 12 هزار نفری به مصاف چین تایپه مدعی بروند. همچنین قزاق ها پس از دو شکست و به امید پیروزی، خود را برای مقابله با کویت از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال آماده می کنند.
هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از امروز جمعه آغاز و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد. در این مسابقات 16 تیم در 4 گروه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها