خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر نقد منصفانه؛، سازنده و دلسوزانه تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: ملت ایران همچون 36 سال گذشته در مقابل استکبار ایستادگی خواهد کرد و آمریکا خواب تسلیم شدن ملت را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۱۹۴۴۴
نقد از تیم مذاکره کننده هسته ای منصفانه باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت حفظ وحدت پس از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: نقدها باید سازنده، دلسوزانه و منصفانه باشد و به دور از هرگونه توهین و تهمت مطرح شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و حکمت نهفته در این تشکر گفت: تیم مذاکره کننده قدر خود را بداند و به منتقدین اجازه دهد تا در فضای دوستانه و خالصانه انتقادات خود را مطرح کنند و امروز که شورای عالی امنیت ملی از جانب مجلس عهده دار امانت است در متن جمع بندی مذاکرات دقت کند و چاره جویی و مقاومت لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: این توافق عده‌ای را بر آن داشت تا هویت استکباری دشمنان را از یاد ببرند و چهره کریه آمریکا را بزک کنند که رهبری با صراحت و شفافیت فرمودند دیدگاه‌های ما 180 درجه با نظرات آمریکا متفاوت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به رجزخوانی‌های آمریکایی‌ها پس از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای عنوان داشت: شتاب زدگی، دستاچگی و تحریک روحیه‌ها پس از جمع بندی مذاکرات صحیح نیست و باید گام به گام و با درنظر گرفتن دور اندیشی مسائل را بررسی کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به بارش باران رحمت الهی و ایجاد سیل در برخی استان‌ها گفت: مگر هواشناسی قدرت علمی کافی ندارد تا در برابر بحران‌ها پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهد و آیا ستاد بحران برای سیل آماده نبوده که چنین اتفاقی رخ داده است؟

وی با اشاره به تحولات عراق و سوریه و تلاش آمریکا برای حفاظت از رژیم صهیونیستی و قطعه قطعه کردن سرزمین‌های اسلامی و ضمن آرزوی نجات مردم سوریه و عراق خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال تجزیه عراق و سوریه است.(باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها