نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل:

انقلاب ایران نباید چهل‌ سالگی خود را جشن بگیرد

جان بولتن سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد بار دیگر دچار توهم شد و بدون ارائه دلیلی ادعا کرد که ایران با توجه به رفتار گذشته اش، توافق هسته ای را نقض می کند!
کد خبر: ۸۱۸۸۴۷
پدرخوانده منافقین باز دچار توهم شد

به گزارش فری بیکن، جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد امروز سه‌شنبه در سخنانی در خصوص وجود یک خطر بزرگ هشدار داد و ادعا کرد که ایران از تأسیسات مخفی برخوردار است که مورد بازرسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار نخواهد گرفت.

جان بولتون در این باره بدون ارائه هرگونه دلیل و مدرکی ادعا کرد: فکر می کنم، ایران هم اکنون هم در حال نقض توافق هسته ای باشد؛ چرا که در گذشته اینگونه رفتارها را داشته است. ایرانی ها سال هاست که چنین برنامه ای دارند. شخصاً معتقدم که ایران دارای تأسیساتی است که ما از آنها خبر نداریم.

وی با تکرار مواضع اتهامی گذشته خود درباره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران گفت: ایران در گذشته تلاش کرد تا تأسیسات هسته ای خود را در اعماق زمین و زیر کوه ها قرار داده تا کسی نتواند آنها را بازدید کند یا به آنها حمله نماید.

سفیر اسبق آمریکا افزود: ایرانی ها از سازمان بین المللی انرژی اتمی می خواهند تا در گزارش خود اعلام کند که برنامه هسته ای اش فاقد هرگونه کاربری نظامی است. آن ها می خواهند تا تحریم ها لغو شده و سپس همه چیز از ابتدا و دوباره آغاز شود.

جان بولتون از نومحافظه کاران حزب جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا هنوز مانند رفقای حزبی اش نتوانسته توافق هسته ای ایران با 1+5 را هضم کند. او به دلیل حضور دائمی در نشست های گروهک منافقین به پدر خوانده غربی آنها معروف است.

وی یکی از عاملین اصلی کشتار و آوارگی میلیون ها انسان در عراق و افغانستان در دوران ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش محسوب می شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها