این هفته پیشنهادهای متنوعی را در نظر گرفته‌ایم برای تمام ذائقه‌ها از گرامیداشت ایثار و فداکاری‌های مردان بی‌ادعا تا آثار حجم و نقاشی‌های متفاوت. اگر می‌خواهید چرخی بزنید در بهترین نمایشگاه‌های هنری که اکنون برپا هستند نگارخانه ما را از دست ندهید.
کد خبر: ۸۱۸۶۹۴

در مظلومیت یک ملت

گالری ابوالفضل عالی در حوزه هنری از هفته گذشته و به ‌مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاهی از پوسترهای احمد آقاقلی‌زاده را برپا کرده است. در این نمایشگاه 27 پوستر از آقاقلی‌زاده با موضوع مظلومیت مردم فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی روی دیوار گالری رفته است. این نمایشگاه تا پایان تیر در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، طبقه همکف برپاست. علاقه‌مندان همه‌روزه به‌ جز ایام تعطیل می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

فروش آثار بزرگان

در گالری نوایی تعدادی از آثار هنرمندان بنام معاصر ایران برای فروش به ‌نمایش گذاشته شدند. در این نمایشگاه حدود 35 اثر در سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. این آثار در زمینه‌های پاستل، آبرنگ روی بوم، کاهگل روی بوم و خوشنویسی هستند و از آثار هنرمندان و بزرگان هنر معاصر ایران به ‌شمار می‌روند. در این نمایشگاه، آثاری از زنده‌یاد علی‌اکبر صنعتی، پرویز ذی‌نوری، محمدرضا نجف‌زاده، جمال‌الدین طبسی‌نژاد، مهدی رضاییان، علی نوروزی، سیاوش مظلومی‌پور و... به‌نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا نیمه‌ مرداد از ساعت 16 تا 20 در گالری نوایی میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

سبک‌های مختلف 40 هنرمند

آثار 40 هنرمند در قالب یک نمایشگاه گروهی در گالری اعتماد به نمایش گذاشته شده است. این هنرمندان که پیش از این نمایشگاه‌هایی از آثار خود را در گالری اعتماد برپا کرده بودند، در آخرین نمایشگاه این گالری پیش از تعطیلات تابستانی، تعدادی از آثارشان را در زمینه‌های مختلف هنرهای تجسمی ازجمله نقاشی، مجسمه‌سازی و... با سبک‌های متنوع و مخصوص به خود به نمایش گذاشته‌اند. علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند تا دوم مرداد به گالری 1 و 2 اعتماد به نشانی نیاوران، میدان یاسر، خیابان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، دوراهی سمت راست، پلاک 4 و گالری 3 و 4 به نشانی خیابان باهنر (نیاوران)، نبش خیابان دلشاد، شماره 161 مراجعه کنند.

هنر ایرانیان مقیم خارج

موزه هنرهای معاصر تهران هم مجموعه چیدمان، نقاشی و حجم بیژن بصیری هنرمند ایرانی ساکن ایتالیا را با عنوان «مطلق» و همین طور نمایشگاه نقاشی‎های مهرداد صدری هنرمند ایرانی مقیم اتریش را میزبانی می‌کند. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۶ مرداد روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هرهفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر و جمعه‌ها از ساعت ۳ تا ۷ بعدازظهر بجز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها