شهردار تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از اقدام سپاه جهت کاهش طبقات سازه ساخت و ساز میدان سپاه تهران تشکر کرد.
کد خبر: ۸۱۷۷۲۱
تشکر اینستاگرامی شهردار تهران از اقدام سپاه + عکس

محمدباقر قالیباف در پیام اینستاگرامی خود نوشت: این اقدام، بار دیگر نشان داد سپاه همواره در تبعیت از قوانین و صیانت و حفظ حقوق مردم پیشرو و مقدم است.

متن کامل و عین این پیام به نقل از صفحه شخصی اینستاگرام شهردار تهران به شرح ذیل است:

تشکر از برادرانم

چندی پیش مطلبی را درباره ساخت سازه ای بلند در میدان سپاه با برادرانم در میان گذاشتم. پس از انتشار مطلب در جلسه ای با حضور جمعی از ایشان، جزئیات موضوع با عنایت به قواعد و ضوابط طرح های جامع و تفصیلی، مورد گفتگو قرار گرفت.

پس از بررسی موضوع و شنیدن مطالب وارده، دوستان اشراف کاملی نسبت به تمامی ابعاد و مسایل مرتبط با ساخت این بنا پیدا کرده و برادر بزرگوارم سردار عزیز جعفری، فرمانده محترم سپاه پاسداران، دستور کاهش فوری طبقات را ابلاغ کردند.

از این اقدام قاطعانه، شجاعانه و صادقانه همرزمان سابق خود تشکر و قدردانی می کنم؛ اقدامی که بار دیگر نشان داد سپاه همواره در تبعیت از قوانین و صیانت و حفظ حقوق مردم پیشرو و مقدم است.

شهردار تهران روز شنبه گذشته در مطلبی با عنوان دلسوزانه با برادرانم از سپاه خواسته بود مانع توسعه ساخت و ساز در میدان سپاه تهران شود تا به حریم عمارت کلاه فرنگی داخل مجموعه خدشه وارد نشود.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها