کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران که همواره در فصل نقل و انتقالات به سختی با تیم‌های مقصدش به توافق می‌رسید امسال نیز همچنان بدون تیم مانده است. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر تمایل باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن به گوش می‌رسد، شایعاتی که فعلا تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۵۶۵

بهرام امیری، عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در این باره به تسنیم گفت: با این بازیکن و فرزاد حاتمی هیچ صحبتی نشده است.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در خصوص این‌که مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان موافقت خود را برای صدور رضایت‌نامه یعقوب کریمی اعلام کرده است، گفت: درست است که سپاهان موافقت کرده ولی تا زمانی که او رضایت‌نامه‌اش را دریافت نکند، بازیکن سپاهان است. امیری همچنین از صدور رضایت نامه روزبه چشمی از باشگاه صبای قم خبر داد و این بازیکن را هم فصل آینده با پیراهن استقلال خواهیم دید.

ملی‌پوش تونسی جانشین ادینیو شد

مهاجم تیم ملی فوتبال تونس با حضور درتبریز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیوستن به تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید تا جانشین ادینیو در این تیم شود.

حمزه یونس که سابقه بازی در جام یوفا همرا با تیم لودوگورتس بلغارستان را دارد سال گذشته میلادی در دو بازی تیم ملی تونس مقابل تیم‌های ملی کره‌جنوبی و بلژیک به میدان رفته است. این مهاجم 186 سانتی متری فصل گذشته به صورت قرضی از تیم پترولول رومانی به تیم بلغارستانی منتقل شد و در 17 بازی این تیم توانست چهار گل به ثمر برساند. حمزه یونس که سابقه بازی از سال 2005 تا 2011 در تیم الصفاقسی و 2011 تا 2012 در تیم الساحلی تونس را در کارنامه خود دارد، طی فصول 2012 تا 2014 عضو تیم پترولول رومانی بود و در 52 بازی برای این تیم موفق شد 34 گل به ثمر برساند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بازیکن می‌تواند جانشین مناسبی برای ادینیو باشد و ما امیدواریم با عملکرد مثبت خود موجب رضایت باشگاه و هواداران را در فصل آینده فراهم سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها