گاهی هم سارقان آتش بیار اختلافات و دعوای مراسم عروس می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۷۳۲۱

سرقت سه دست لباس عروسی ‎ برای صاحب یک مزون و سه زوج دردسرساز شد ‎ و باعث شد هم عروس‌ها در شب عروسی خود بدون لباس بمانند و هم صاحب مزون مشتری‌های خود را از دست دهد و مزدش را نگیرد.

چندی پیش یکی از مزون‌های لباس عروس مورد سرقت قرار گرفت. طی این سرقت سه دست لباس عروس که آماده تحویل به مشتری بود دزدیده و باعث ایجاد مشکل شد.

صاحب این مزون لباس عروس درباره سرقت از مزونش گفت: روز قبل از سرقت بسختی کار کردم تا مقابل مشتری‌هایم بدقول نشوم و بتوانم لباس‌های سفارش داده شده را سر موقع تحویل مشتری دهم. آن شب توانستم ظریفکاری لباس‌ها را انجام دهم و سه لباس را آماده تحویل کنم. وقتی خیالم از بابت لباس‌ها راحت شد، مثل هر شب در مزون را بستم و به خانه رفتم. صبح روز بعد زمانی که وارد ساختمان شدم با صحنه غیرمنتظره‌ای مواجه شدم. در مزون شکسته و همه جا به‌هم ریخته بود.

زن مزون‌دار در ادامه گفت: زمانی‌که با این صحنه روبه‌رو شدم خیلی جا خوردم و نمی‌دانستم چه کار کنم. علاوه بر وسایل خیاطی، سه لباس عروسی را که شب گذشته برایشان بسیار زحمت کشیده بودم تا آماده شوند هم برده بودند. نمی‌دانستم برای زحمت‌های به هدر رفته و وسایل به سرقت رفته ناراحت شوم یا نگران برخورد مشتری‌هایی باشم که تا دقایقی دیگر روانه مزون می‌شوند و لباسشان را می‌خواهند.

صاحب مزون با اشاره به عصبی بودن مشتریان و برخورد بد آنها گفت: مشتریان دقایقی بعد وارد مزون شدند و لباس خود را می‌خواستند. آنها هم مانند من زمانی که با صحنه دزد زده مزون روبه‌رو شدند اول شوکه و زمانی که متوجه شدند لباسشان جزو اشیای سرقتی بوده از حالت شوکه به حالت عصبی تغییر کردند.

مشتریان در آن لحظه صاحب مزون را مقصر می‌دانستند و او را بازخواست می‌کردند. آنها لباس عروس خود را می‌خواستند، لباس عروسی که دیگر وجود نداشت. همین امر باعث شد بین صاحب مزون که در آن لحظه عصبانی بود و مشتریان درگیری ایجاد شود. در نهایت صاحب مزون مجبور به تهیه لباس برای سه عروس جوان شد، اما لباس‌های که نوعروسان به زور سرکردند.

یک ماه بعد سارق دستگیر شد، اما لباس‌ها را فروخته بود و آبروی رفته خیاط پیش مشتریانش بازنگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها