تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین بازی از مرحله گروهی جام جهانی 2015 پرتغال، مقابل مکزیک با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید تا شانس خود را برای صعود به مرحله یک‌چهارم افزایش دهد.
کد خبر: ۸۱۷۱۸۹

این بازی با حملات شاگردان مارکو اکتاویو آغاز شد و امیرحسین اکبری خیلی زود در دقیقه 2 گل اول را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد گونسالس به دلیل خطای خشن از زمین بازی اخراج شد تا در ادامه دقایق بازی، توپ و میدان در اختیار ملی‌پوشان کشورمان باشد.

آغاز نیمه دوم با حمله ایران پیگیری شد و محمد احمد‌زاده، کاپیتان تیم‌ ملی در دقیقه 15 با ضربه‌ای برگردان از میانه میدان توپ را وارد دروازه مکزیک کرد. چند ثانیه بعد از این گل فاروغ دارا روی ضربه‌ برگشتی برای بار سوم برای ایران گلزنی کرد تا اختلاف دو تیم به عدد سه برسد. در ادامه خراردو گومس در دقیقه 19 روی حرکتی سریع در میان مدافعان ایران، گل نخست مکزیک را به ثمر رساند. گل دوم مکزیک هم به مانند گل اول این تیم در دقیقه 22، با ضربه ویا به دست آمد.

زمان آخر بازی با رعایت احتیاط از سوی شاگردان مارکو اکتاویو، سرمربی ایران دنبال می‌شد اما در سوی مقابل مکزیکی‌ها میل بالایی برای گلزنی داشتند که با واکنش‌های پیمان حسینی در گلزنی ناکام ماندند. در ادامه بازی با چند حمله خطرناک از سوی ایران همراه شد، اما هیچ‌کدام از توپ‌ها به تور دروازه مکزیک نرسید. حملات دو تیم رفته‌رفته خطرناک‌تر می‌شد، اما در گلزنی ناموفق بودند تا بازی با نتیجه 3 بر 2 تمام شود و امیدواری کادرفنی تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعد افزایش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها