وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره گزینه نهایی استانداری فارس گفت: محمدعلی افشانی، گزینه پیشنهاد شده وزارت کشور برای استانداری فارس است.
کد خبر: ۸۱۶۸۵۱

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران افزود: نمایندگان مجلس پنج نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی استانداری فارس به وزارت کشور معرفی کردند، اما هیچ‌کدام صلاحیت لازم را برای این استان نداشته‌اند.

وزیر کشور در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر این که با توجه به اعتراض 18نماینده مجلس و تهدید شما به استیضاح، آیا گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس قطعی است، اظهار کرد: هم نمایندگان مجلس هم دولت وظایفی دارند، اما دولت تصمیم می‌گیرد کدام گزینه مورد تائید قرار گیرد. وظیفه مجلس نیز نظارت است. رحمانی‌فضلی ادامه داد: ما در تعامل با مجلس اعلام کردیم حاضر به هماهنگی هستیم و در این خصوص نمایندگان مجلس آن پنج نفر را پیشنهاد کردند.

وزیر کشور همچنین از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری جشن هسته‌ای خبر داد و گفت: اگر موضوع هسته‌ای ختم به خیر شود، مردم به صورت خودجوش این موضوع را جشن می‌گیرند و ما آمادگی لازم را برای برگزاری این جشن داریم.

وی افزود: به همه استان‌ها و نیروی انتظامی اعلام کرده‌ایم در صورت توافق هسته‌ای، شرایط مناسبی را برای حضور مردم مهیا کنند.

در همین حال به گزارش فارس، حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور با بیان این‌که برنامه‌ای درباره جشن هسته‌ای از دولت به وزارت کشور ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه تجمعی به هر عنوانی نیاز به مجوز قانونی دارد و تجمعات فاقد مجوز قانونی مشمول مقررات تجمعات غیرمجاز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها