سه مرد مسلح با انگیزه دستبرد به یک لباس فروشی، وارد مرکز تجاری درمنطقه ویلنوو لا گارن در شمال غرب شهر پاریس شده و 18 نفر را به گروگان گرفتند. در عملیات چهار ساعته پلیس همه گروگان‌های زن نجات یافتند.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۷

به گزارش خبرگزاری ها، ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد دیروز سه مرد مسلح به زور وارد فروشگاه لباس فروشی پرایمارک در مرکز تجاری کوارتز در شمال غرب شهر پاریس شدند و 18 نفر را را به گروگان گرفته و خواستند هر چه اموال قیمتی همراه دارند به آنها تحویل دهند همچنین از مدیر فروشگاه خواستند هرچه پول در صندوق دارد را روی پیشخوان بگذارد در غیر این صورت گروگان‌ها را یکی پس از دیگری خواهند کشت.

یکی کارمندان فروشگاه زمانی که روی زمین به همراه دیگر گروگان‌ها دراز کشیده بود از این فرصت آمده استفاده کرد و با گوشی تلفن همراهش پیامکی برای یکی ازدوستانش ارسال کرد و ماجرای گروگانگیری را خبر داد و از او خواست برای آزادی‌شان از پلیس کمک بخواهد.

این شهروند فرانسوی که با خواندن پیامک کمک‌خواهی دوستش شوکه شده بود، با پلیس منطقه ویلنوولا گارن تماس گرفت و درخواست کمک کرد. ماموران با اطلاع ازموضوع در قالب چند گروه عملیاتی به فروشگاه مورد‌نظر اعزام شدند. آنها اطراف فروشگاه و مرکز تجاری که گروگانگیری در آنجا رخ داده بود را زیر نظر گرفتند. با گذشت چهار ساعت از وقوع این حادثه ماموران در حالی که اطراف محل گروگانگیری را محاصره کرده بودند توانستند گروگانگیران را وادار کنند که 18 گروگان زن را آزاد کنند.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد اکثر گروگان‌ها تبعه کشور ایرلند هستند. گفته می‌شود یکی از افراد مسلح از کارکنان فروشگاه بود. گروگانگیران موفق به فرار از فروشگاه شده و تجسس پلیس برای دستگیری آنها در سطح شهر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها