شبکه دو برای بعد از ماه رمضان برنامه‌های متنوعی را در جدول پخش خود قرار داده است که از میان آنها می‌توان به پخش سریال‌های ژاپنی خانواده سرآشپز و دکتر خوب و برنامه‌های دو شب با واقعیت، لیموترش، عصر خانواده، دایره زندگی، اون بالاها و گروه امداد اشاره کرد.
کد خبر: ۸۱۶۸۱۷

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، مناظره تلویزیونی «دو شب، با واقعیت» با تهیه‌کنندگی و اجرای محمود احمدی افزادی با موضوع نقد و بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی تولید می‌شود.

برنامه جیوه‌گی که در 26 قسمت تولید شده تولیدات و دستاوردهای فرهنگی کشور را از نگاه خانواده‌های ایرانی تحلیل می‌کند. «لیموترش» به تهیه‌کنندگی فرهاد فخربخش در گروه امور اجتماعی شبکه دو تهیه شده و قرار است با دعوت از مهمانان مختلفی به طرح دغدغه‌های مهم اجتماعی، تقبیح رذایل اخلاقی و ترویج فضایل اجتماعی بپردازد. مستند گزارشی «ماجرا» به تهیه‌کنندگی نیما کرمی در 50 قسمت به تحلیل و واکاوی اتفاقات اجتماعی از منظر خانواده می‌پردازد.

مستند «خانه خورشید» که در مرکز سیما فیلم تولید شده به چگونگی «ادراک کودکان از مفاهیم دینی و رشد معنوی آنان توسط خانواده‌ها» می‌پردازد. برنامه ترکیبی کودکانه «اون بالاها» به تهیه‌کنندگی لیلا مردانیان تولید شده و مهارت‌های زندگی را به مخاطبان خردسال آموزش می‌دهد. همچنین نوجوانان می توانند با سری جدید برنامه‌های «دیده‌شو» و «شهر به شهر» همراه شوند و تازه‌هایی از دنیای علم، فناوری و مهارت را مشاهده کنند.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده که از اول ماه رمضان همزمان با شروع فصل تابستان پخش آن آغاز شده بود همچنان ادامه می‌یابد. این برنامه بعد از ماه رمضان پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 18 تا 19 به روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها